RAHSIA KULIT GEBU, LICIN DAN CERAH : VITAMIN KULIT CANTIK

download (1)

“ala…muka aku banyak kesan jerawatlah…”

“ala….cmne nak buat kulit aku ni gebu, licin,..”

” ala, muka aku nampak suramlah.aku nak kulit nampak cerah..x yah gun foundation bagai”

nah, selalu jumpa soalan atau pertanyaan macam ni? ingin mencuba produk kecantikan di pasaran tetapi takut tidak ada kesan atau takut makin memudaratkan? saya memilih pengambilan vitamin SHAKLEE. kalau anda nak tahu, ramai je sebenarnya yang mengambil vitamin shaklee ni, cuma tak nak war warkan.takut kot rahsia kulit cantik mereka terbongkar!!! ha ha ha..kekdang perempuan ni lain sikit. tak share dengan orang lain apa yang diaorng ambil atau amalkan, tapi tidak bagi saya. saya memang mengambil vitamin kulit cantik a.k.a VITAMIN KECANTIKAN SHAKLEE.

saya tunjukkan vitamin kulit cantik yang saya sendiri amalkan :-

vitamin kulit cantik

ENERGIZING SOY PROTEIN : setiap 21 hari sel kulit kita akan mati dan digantikan dengan sel kulit yang baru. parut-parut jerawat kita selama ini adalah disebabkan sel kulit tu takdiperbaharui dengan sel sel baru yang lebih gebu, licin dan cerah..kena lak kita ni x jaga pemakanan.pantang nampak makanan yang sedap, ters je tibai. tak pikir pun mana yang bagus dan sihat untuk kulit kita. so, jangan sia-siakan sel yang baru hidup tu dengan begitu saja, ambil kesempatan untuk tingkatkan kualiti sel sel baru tu dengan ESP ( protein yang cukup ).

VITAMIN C : membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi muka kita. sebab tu, kalau muka nampak tua atau orang kata muka tak sepadan dengan usia, menandakan paras kolagen kita berkurangan. sebab tu para artis suka mengambil suntikan kolagen atau vitamin c untuk pastikan tahap kolagen mencukupi, walaupun usia 40an ke atas, wajah mereka tetap menten licin, gebu dan sihat macam anak dara 20an.

B COMPLEX : penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. so, tidak timbul lagi msalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Selain itu, B complex juga membantu dalam mestabilkan hormon badan kita, juga sesuai untuk mengurangkan rasa marah atau stress. Ia juga membantu menghasilkan kulit yang cantik dan ceria.

VITAMIN E : mampu memudarkan parut jerawat di wajah dengan berkesan. Selain itu, ia juga dianggap ejen antioksidan dan anti penuaan yang hebat. sangat sesuai untuk mereka yang menghadapi masalh kulit berminyak. silap-silap, orang mesti ingat anda berjalan dengan adik, walhal itu ANAK ANDA!!.

gabungan semua vitamn ini sangat membantu dalam menyelesaikan msalah kulit tidak sekata, masalah parut/bekas jerawa jika diambil secara berterusan. yang pasti, wajah anda lebih “asli” tanpa mekap yang berlebihan yang bukan saja boleh merosakkan kulit tetapi juga takut orang “seram” melihat solekan opera anda itu. dan juga, saper kata suami tak suka anda cantik? mau dia hari-hari nak balik cepat ke rumah semata-mata nak usap pipi anda yang gebu dan licin tu..aawww….

jadi, apa tunggu lagi???? jom dapatkan vitamin kulit cantik ini dengan segera…..hubungi saya :_
sms/whatsapp : 013-7374958
email : admin@damiapitshop.com

atau, jika anda berada di sekitar Kota Tinggi, Johor , saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, JOhor dan anda boleh mendapatkannya terus secara COD dengan saya 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge