PROMOSI MEALSHAKE BUY 3 FREE 1

Bismillah, bulan September menjengah lagi…. Alhamdulillah, sedar tak sedar dah masuk penghujung tahun 2014. Allah, cepat sungguh masa berlalu.  sempena bulan September ni, pihak Shaklee adakan dua promosi hebat, iaitu promosi pertama ialah BUF 3 FREE 1 untuk MEALSHAKE!!!  Best giler kan? tak pernah pun shaklee buat sampai 2 promo produk dalam sebulan.. so, bagi anda semua yang berkeinginan selama ini untuk memiliki mealshake ini, masa inilah yang sesuai untuk anda rebut!! sangat jimat.. satu canister mealshake ni berharga RM113.75 tau. so, kalau anda beli 3 canister, ada dapat percuma satu bermakna anda jimat RM113.75!!!!! berbaloi wei…

PROMOSI SEPTEMBER 2014

Jadi, apa tunggu lagi? jom dapatkan produk HOT ini HARI INI JUGA!!!

eh? siapa cakap mealshake ni hanya untuk budak budak je? nak tau cerita tak? ada seorang makcik ni dah tua. dia bekerja di ladang dan bila di usia tuanya, dia mula jatuh sakit sehinggakan bila di bawa ke hospital, doktor kata dah tiada harapan lagi untuk hidup. JAdi makcik tua ni disuruh bawa balik ke rumah sehingga hayatnya tiba.  sampai satu hari, ada seorang pengedar shaklee telah berikan mealshake ini sebagai hadiah kerana makcik ini sudah tidak mampu untuk makan apatah lagi untuk makan ubat ubatan.  Maka, bermulalah makcik ini hanya ambil mealshake dan dibancuh sebagai susu sebagai makanan harian.  selepas beberapa bulan, Alhamdulillah, makcik ini sihat kembali dan dia sudah boleh bekerja di ladang kembali. dan menjadi satu cerita tangisan kegembiraan bila makcik ini dibawa keluarga nya ke  bandar berjmpa kawan kwan dan sanak saudara, masing masing mengalirkan air mata kerana tidak sangka makcik itu masih hidup dan sihat serta cergas.  Sedangkan para doktor sudah meramalkan yang makcik ini tidak akan hidup lama. Kuasa Allahkan.  jadikan mealshake sebagai asbab kepada kesihatan makcik ini.  tetapi, apakah kandungan mealshake ini sehingga makcik ini mampu bertahan dan kembali pulih seperti biasa? nantikan entry saya selepas ini 🙂

jangan marah ha!!!  atau anda juga boleh KLIK SINI untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai MEALSHAKE

ingin dapatkan produk ini secara COD? saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi dan kawasan sekitarnya.  hubungi saya :_

013-7374958

Siti Noriza Saleh

atau, jika anda mencari pengedar shaklee berhampiran anda, KLIK SINI untuk senarai penuh pengedar shaklee Malaysia

SID

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge