SERIK NAK BERSALIN LAGI

Astagfirullah….apasal orang perempuan sekarang ni. anak tu kan anugerah Allah. Jangan pertikaikan rezeki yang Allah bagi. Serik nak bersalin lagi pula. alah..tu kejap je tu cakap serik..lepas dah hilang sakit masa bersalin tu, pasti nak bersalin lagi.. he he he…

korang nak tak tengok video atau pengakuan dari seorang yang dulunya pun selalu cakap “aku serik nak bersalin lagi”. eh? kenapa pulak? apa ceritanya sampai dia tak nak bersalin lagi? Mesti ada sebab yang kita tak tahu kan?

jom tengok video dari “dia” yang serik nak bersalin lagi ni.

 

hah? apa pandangan anda?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge