SUPPLEMEN UNTUK MATA

Saya ni jenis rabun jauh. Tapi rasanya macam makin teruk pulak rabun mata ni. Nak tengok tv pun kena tengok dekat dekat. Ish… makin risau pulak. Taknak lah pakai cermin mata yang power makin kuat. Nak buat lasik mata kena simpan duit. jadi, saya memilih untuk mencari suplemen untuk mata. Manalah tahu boleh membantu mengurangkan rabun mata saya ni hah.jom kita cari SUPLEMEN UNTUK MATA.

 

Cari cari suplemen untuk mata ni, saya baru teringat. Eh!, shaklee kan ada suplemen untuk mata juga. Kenapa saya nak cari suplemen untuk mata dari farmasi atau syarikat lain. ye tak? jadi setelah saya baca dan kenal pasti produk yang sesuai, akhirnya saya memilih untuk mencuba mengambil caratomax sebagai suplemen untuk mata saya. Jangan tanya saya apa kesannya. Sebab, hari ini ( 15/09/2015) adalah hari pertama saya mengambil caratomax ini sebagai alternatif mengurangkan masalah mata saya ni. Mana tau, dengan suplemen mata ini, ia beri satu perubahan pada permasalahan yang saya alami.

caratomax

KENALI CARATOMAX ( SUPLEMEN UNTUK MATA )

hah. nampk kecIl je kan? tapI kecil kecil cili api tau. sebab apa? sebab dari 1 botol yang kecil ini, banyak manfaat yang akan kita perolehinya. Tapi kali ni saya nak cerita apa kandungan yang ada dalam botol kecil ini.

Kenapa caratomax lebih dikenali sebagai Suplemen Untuk Mata? ini kerana, hampir kandungan yang digunakan untuk menghasilkan caratomax berkaitan dengan penglihatan. Secara asasnya, caratomax mengandungi 6 fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membran mukosa. 6 fitokimia ini ialah :-

  • ALPHA CAROTENE – untuk memperbaiki penglihatan sewaktu malam, membantu mata menjadi lebih sihat, dan menghalang berlakunya degenerasi pada penglihatan.
  • BETA CAROTENE – tujuannya untuk memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka. Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.
  • LYCOPENE – bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ. Untuk membantu serviks kekal sihat, memperbaiki kitaran jantung dan sistem imun. Mengurangkan risiko penyakit kelenjar prostat.
  • ASTAXANTHIN – melindungi kerosakan oksidasi kolesterol LDL.
  • LUTEIN – mengelakkan berlakunya katarak, glaukoma atau penyakit makular berkaitan umur
  • ZEAXANTHIN – melindungi mata, menuras cahaya, mengurangkan risiko kanser payudara, ovari, endometrial dan serviks.

jadi, bila kesemua fitiokimia ini digabungkan, mata terhasillah suplemen untuk mata yang terbaik untuk anda!!.

 

untuk next entry, saya akan ceritakan apa pula kelebihan caratomax ini ( suplemen untuk mata ) hanya dengan 1 biji sehari.

Kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi dan kawasan sekitarnya :)

FB : Siti Noriza Binti Saleh

email : sales.damiapitshop@gmail.com

whatsapp : 013-734 958/013 -7065 178

fanpages : Damia Pit Shop

instagram : damia_pitshop

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge