CARA HILANGKAN JERAWAT DENGAN SEGERA

Jerawat??? Pasti yang tidak suka adanya jerawat di muka kan? lagi lagi yang nak hadiri temuduga atau nak sambut hari bahagia ialah HARI PERKAHWINAN!. mesti kelam kabut cari cara hilangkan jerawat dengan segera kan?? alah, macam akak tak tahu..akak dulu pun macam tu..kih kih kih.

beauty portrait

Jangan risau..akak akan share cara hilangkan jerawat dengan segera.. hah, korang nak petua cara orang lama atau nak cara akak??? nak dua dua?? OMG..korang memang tamak haloba… Tapi sebab hari ni akak baik hati, akak bagi 2 2 cara,…kan kan kan…meh cakap ramai “akak ct yang comel dan baik!!”..

Cara orang lama :-

badam

oats

kenai 2 barang kat gambar atas ni?? hah, badan dan oat. nak buat apa 2 barang ni kak?>?? inilah salah satu petua cara hilangkan jerawat dengan segera. iaitu dengan tumbuk badan hingga halus dan gaul dengan aot. letakkan air atau toner sikit untuk mudah kita sapu kat muka nanti.  Buat ala ala pakai masker tu tau. kasi dia kering dulu kat muka, baru cuci dengan air suam. hah, lepas tu buat hari hari. jangan selang sebulan lak. Bukan setakat jerawat akan lari dari muka kita dik, kulit muka pun jadi halusssss licin dan gebuss.. hah…baru 1 petua akak kasi..belum petua lain..

ok bai….

 

 

eh nape?? nak yang versi akak pulak???? ko memang tamak dikkk….yerlah yerlah..akak bagi cara hilangkan jerawat dengan cepat versi akak pulak.

SR vitamin c 500mg

akak guna ni je.. makan 2 biji sehari , lepas tu sebelah makan, akak hancurkan setengah dari tablet ni dan letak toner sikit, lepas tu akak letak je kat mana jerawat tu dok kat muka akak ni. Esok kecut dah jerawat tu..simple.. akak suka je simple simple. Nak buat kerja remeh remeh tu alahai. Kelam kabut nak uruskan family, anak anak, biz akak lagi.

Hah, ikut koranglah nak guna cara hilangkan jerawat dengan segera yang mana satu, akak kasi cadangan je. Tapi, kalau yang nak beli Sr Vitamin C ini, klik je gambar kat bawah ni ;- oh ya, pembelian online ni korang boleh bayar menggunakan kad debit atau kad kredit. tapi kalau risau, meh cari akak. he he he.

buynow_off

Kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi dan kawasan sekitarnya

FB : Siti Noriza Binti Saleh

email : sales.damiapitshop@gmail.com

whatsapp : 013-734 958/013 -7065 178

fanpages : Damia Pit Shop

 instagram : damia_pitshop

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge