RAHSIA KATE MIDDLETON BOLEH KURUS

Ramai yang kagum dengan penampilan Duchess of Cambridge iaitu Kate Middleton. Lagi lagi masa beliau baru lepas bersalin. muka berseri seri, pakai kasut tumit tinggi lagi. Akak pun jeles tau. iyerlah, 99% kalau kita baru lepas bersalin, semua berkain batik dan pakai baju sejuk. tapi beliau, steady je. Pakai gaun lagi. semua orang tertanya tanya apa rahsia Kate Middleton boleh kurus atau boleh maintain kurus.

rs_634x1024-131018052218-634-kate-middleton-duchess-catherine.ls.101813_copy

Ramai yang mengidam untuk memiliki bentuk tubuh badan seperti beliau (akak pun..kih kih kih ) dan mencari apa rahsianya untuk kekal kurus. Hah,ni akak terjumpa satu artikel menceritakan rahsia Kate Middleton boleh kurus. Rahsianya ialah :-

  • Beliau hanya mengambil jus hijau pada waktu pagi.
  • Beliau menikmati jus sayur atau buah buahan hijau segar yang dikisar

katanya, ia mampu menurunkan berat badan dengan pantas. Malahan minuman itu juga sihat dan memberi tenaga untuk tubuh badan. Itulah amalan yang Kate Middleton lakukan setiap hari. Hah, apa lagi. Buat dan amalkan hari hari tau.

Letih nak blender buah hari hari..buah hijau segar pulak tu. kih kih kih. kat sini yang buah segar apa ye? Sayur pun layu layan. hu hu hu.

akak amik jugalah jus buah dan jus sayur. lepas tu akak amik juga lecithin dan alfalfa. mana tau, sayur dan buah dah kehilangan % nutrisinya, akak top up dengan suplemen pula. ye tak?

set kurus

ni lah 2 suplemen yang akak ambil hari hari. jenis tekak tak boleh terima sayur sayur., he he he.

Kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi dan kawasan sekitarnya

FB : Siti Noriza Binti Saleh

email : sales.damiapitshop@gmail.com

whatsapp : 013-734 958/013 -7065 178

fanpages : Damia Pit Shop

 instagram : damia_pitshop

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge