AKTIFKAN KEAHLIAN SHAKLEE ANDA SEKARANG!

AUTO MEMBERSHIP DENGAN BELIAN MIN RM30
========================================

hah, tak pernah lagilah kak ct dengar shaklee buat macam ni. Ni baru pertama kali tau! kalau sebelum ni ahli Shaklee kena bayar RM30 setiap tahun untuk aktifkan ID masing masing, tapi bermula 15 December 2018 ni, Shaklee kasi peluang untuk ramai ramai aktifkan ID mereka hanya dengan belian barang RM30!

ye betul. Kalau beli salah satu produk dalam poster ini atau mana mana produk yang bernilai RM30, keahlian korang dah sah sah aktif terus!. seronokkan?

 

Jadi, kak ct seru beramai ramai pada mereka yang ahli Shaklee yang ID mereka yang expired atau dalam appeal tu, cepat cepat bagitahu upline masing masing untuk membuat belian. paling koman pun korang beli herbal blend multi purpose tu. Kalau dah inactive ID korang, sangat sangat rugi. sebab apa? dah kena bayar balik RM65 tu balik. Rugi kan? baik beli barang dan terus keahlian korang diaktifkan.

cepat, cepat, jangan lambat lambat! eh, macam lagu Dato Aliff Syukri pulak.

ni baru satu berita, ada berita lagi seronok untuk mereka yang nak jadi ahli Shaklee tapi tak nak bayar RM65.00. Malahan lagi murah dari harga ahli. eh eh, UNTUNGLAH! . Kak ct pun tak boleh nak beli harga murah lagi tau. mur mur orang cakap. tunggu kak ct buat post pasal tu pulak ye.

stay Tuned!

 

atau, anda boleh saja menghubungi saya untuk mendapatkan produk ini secara terus atau pengeposan :-

FB : Siti Noriza Binti Saleh

email : sitinorizasaleh@gmail.com

whatsapp : 013-734 958/013 -7065 178

fanpages : Damia Pit Shop

instagram : damiapitshop

kami merupakan pengedar Shaklee Kota tinggi serta felda felda berhampiran. Penghantaran ke felda air tawar 4, felda air tawar 5, felda Semenchu juga di lakukan pada waktu waktu tertentu.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

1 thought on “AKTIFKAN KEAHLIAN SHAKLEE ANDA SEKARANG!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge