BELIAN MANA MANA SET DENGAN HARGA LEBIH RENDAH DARI HARGA AHLI

Hah, baca tajuk je pun dah rasa seronok kan? untung sangat untuk mereka yang belum jadi ahli atau keahlian mereka yang sudah expired ( tamat tempoh) untuk dapat manfaat ini. Belian mana mana set dengan harga lebih rendah dari ahli ini terbuka sehingga hujung bulan Februari 2019. Apa kah set set yang terpilih tu? Lihat poster yang saya berikan ini.

 

 

Ada tiga set yang kita perlu pilih dan ia perlulah dibuat dalam satu resit pembelian. Set set itu ialah :-

  • Pembelian 2 botol Vivix
  • Pembelian Produk starter Pack Youth
  • Pembelian starter Pack suplemen Shaklee

Kalau lihat dari poster, harga yang dipaparkan adalah harga ahli. Tetapi untuk bermula bulan December, January dan Februari 2019, pihak Shaklee membuat promosi kepada bakal ahli ahli baru serta mereka yang pernah menjadi ahli tetapi sudah tidak aktif lagi untuk mendapatkan mana mana set ini serta terus layak mendapat keahlian secara percuma.

 

untuk sesiapa yang membuat pembelian Starter Kits Youth Shaklee ni, korang bukan saja dapat percuma cermin ajaib tu, malahan dapat juga semua di bawah ni :-

* KEAHLIAN PERCUMA yang bernilai RM65
* POSTAGE PERCUMA yang bernilai RM10
* CERMIN AJAIB ( 5 kali pembesaran ) bernilai RM43
* dapat CASH BACK yang bernilai RM29
* PENJIMATAN sehingga RM238 ( dari harga runcit)

 

 

dengan belian 2 botol VIVIX, anda layak untuk mendapat semua di bawah ini!
* keahlian percuma yang bernilai RM65
* postage percuma yang bernilai RM10
* Cooler bag yang bernilai RM25
* dapat cash back yang bernilai RM34.20
* JImat sehingga RM266 ( dari harga runcit)

hah!!. seronok giler kan? baik korang beli 2 botol terus dan nikmat faedah faedah yang kami yang senaraikan di atas.

Bagi pilihan seterusnya ialah pembelian satu set starter kits Wellness Set ini. Apa yang kita akan dapat dengan pembelian ini?
* keahlian percuma yang bernilai RM65
* postage percuma yang bernilai RM10
* dapat cash back yang bernilai RM29.xx
* JImat sehingga RM259.35 ( dari harga runcit)

 

dah pilih mana yang berkenan di hati?

 anda boleh saja menghubungi saya untuk mendapatkan produk ini secara terus atau pengeposan :-

FB : Siti Noriza Binti Saleh

email : sitinorizasaleh@gmail.com

whatsapp : 013-734 958/013 -7065 178

fanpages : Damia Pit Shop

instagram : damiapitshop

kami merupakan pengedar Shaklee Kota tinggi serta felda felda berhampiran. Penghantaran ke felda air tawar 4, felda air tawar 5, felda Semenchu juga di lakukan pada waktu waktu tertentu.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge