KENAPA COQHEALTH PLUS SUNGGUH ISTIMEWA?

bismillah

 

Assalamualaikum dan selamat pagi semua!!!…. hari ni nak share berkenaan COQHEALTH PLUS yang orang dok soh makan soh makan hari hari tu…apa istimewanya COQHEALTH PLUS ni?? kenapa orang kata COQHEALTH PLUS sungguh istimewa??? produk baru di pasaran Malaysia ni…

Ia memang istimewa…kerana apa??? meh saya ceritakan keistimewaan COQHEALTH PLUS ini…kita tengok gambar di bawah ini :-

971441_10151818642805709_1043098183_n

dah tengok gambar kat atas ni??

betul tu..kandungan COQHEALTH PLUS itu yang membuatkan ia istimewa…ia gabungan dari VITAMIN E,  TEH HIJAU dan semestinya COQ10. COQHEALTH PLUS ini mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg COQ10 dengan VITAMIN E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

KEISTIMEWAAN LAIN COQHEALTH PLUS :-

* Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg COQ10 di dalam COQHEALTH PLUS, kita perlu memakan hampir 1.7kg ayam (ayooooooo) atau 28 cawan brokoli (banyaknyerrrr).

* kombinasi COQ10 dan VITAMIN E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam VITAMIN E kerana COQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel sel tubuh.

* Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium ( lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung).

* COQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis.  Bahan mentahnya merupakan satu satunya COQ10 semula jadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan COQ10nya.

* yang pastinya, ia TANPA GLUTEN

1005816_10151818642700709_897531984_n

HARGA : RM 124.00 ( 30 BIJI )

ingin mendapatkan produk hebat ini??? hubungi saya :-

SITI NORIZA BINTI SALEH

EMAIL : sitinorizasaleh@gmail.com

fb : SITI NORIZA BINTI SALEH

sms/whatsapp/telegram : 013-7374958

saya juga merupakan pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor.anda boleh mendapatkannya secara terus dengan saya.//jangan ragu ragu untuk mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda.

RAHSIA KULIT GEBU, LICIN DAN CERAH : VITAMIN KULIT CANTIK

download (1)

“ala…muka aku banyak kesan jerawatlah…”

“ala….cmne nak buat kulit aku ni gebu, licin,..”

” ala, muka aku nampak suramlah.aku nak kulit nampak cerah..x yah gun foundation bagai”

nah, selalu jumpa soalan atau pertanyaan macam ni? ingin mencuba produk kecantikan di pasaran tetapi takut tidak ada kesan atau takut makin memudaratkan? saya memilih pengambilan vitamin SHAKLEE. kalau anda nak tahu, ramai je sebenarnya yang mengambil vitamin shaklee ni, cuma tak nak war warkan.takut kot rahsia kulit cantik mereka terbongkar!!! ha ha ha..kekdang perempuan ni lain sikit. tak share dengan orang lain apa yang diaorng ambil atau amalkan, tapi tidak bagi saya. saya memang mengambil vitamin kulit cantik a.k.a VITAMIN KECANTIKAN SHAKLEE.

saya tunjukkan vitamin kulit cantik yang saya sendiri amalkan :-

vitamin kulit cantik

ENERGIZING SOY PROTEIN : setiap 21 hari sel kulit kita akan mati dan digantikan dengan sel kulit yang baru. parut-parut jerawat kita selama ini adalah disebabkan sel kulit tu takdiperbaharui dengan sel sel baru yang lebih gebu, licin dan cerah..kena lak kita ni x jaga pemakanan.pantang nampak makanan yang sedap, ters je tibai. tak pikir pun mana yang bagus dan sihat untuk kulit kita. so, jangan sia-siakan sel yang baru hidup tu dengan begitu saja, ambil kesempatan untuk tingkatkan kualiti sel sel baru tu dengan ESP ( protein yang cukup ).

VITAMIN C : membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi muka kita. sebab tu, kalau muka nampak tua atau orang kata muka tak sepadan dengan usia, menandakan paras kolagen kita berkurangan. sebab tu para artis suka mengambil suntikan kolagen atau vitamin c untuk pastikan tahap kolagen mencukupi, walaupun usia 40an ke atas, wajah mereka tetap menten licin, gebu dan sihat macam anak dara 20an.

B COMPLEX : penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. so, tidak timbul lagi msalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Selain itu, B complex juga membantu dalam mestabilkan hormon badan kita, juga sesuai untuk mengurangkan rasa marah atau stress. Ia juga membantu menghasilkan kulit yang cantik dan ceria.

VITAMIN E : mampu memudarkan parut jerawat di wajah dengan berkesan. Selain itu, ia juga dianggap ejen antioksidan dan anti penuaan yang hebat. sangat sesuai untuk mereka yang menghadapi masalh kulit berminyak. silap-silap, orang mesti ingat anda berjalan dengan adik, walhal itu ANAK ANDA!!.

gabungan semua vitamn ini sangat membantu dalam menyelesaikan msalah kulit tidak sekata, masalah parut/bekas jerawa jika diambil secara berterusan. yang pasti, wajah anda lebih “asli” tanpa mekap yang berlebihan yang bukan saja boleh merosakkan kulit tetapi juga takut orang “seram” melihat solekan opera anda itu. dan juga, saper kata suami tak suka anda cantik? mau dia hari-hari nak balik cepat ke rumah semata-mata nak usap pipi anda yang gebu dan licin tu..aawww….

jadi, apa tunggu lagi???? jom dapatkan vitamin kulit cantik ini dengan segera…..hubungi saya :_
sms/whatsapp : 013-7374958
email : admin@damiapitshop.com

atau, jika anda berada di sekitar Kota Tinggi, Johor , saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, JOhor dan anda boleh mendapatkannya terus secara COD dengan saya 🙂

KEKAL CANTIK DAN SIHAT DENGAN PRODUK ANTI PENUAAN – VIVIX

download (1)

 

2 tahun yang lalu, Shaklee mengeluarkan lagi satu produk HEBAT iaitu VIVIX– produk supplemen revolusionari anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh SHAKLEE.

ANTI PENUAAN

ANTI PENUAAN

 

Bagaimana VIVIX ini “bekerja”?.. ada 4 mekanisme Penuaan Pada Tahap Sellular.

 

1) KEROSAKAN DNA

setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan genetik, yang merosakkan DNA.  Serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu “typo” ( kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

RAMUAN VIVIX melindungi dan memperbaiki selular DNA.

 

2) PENGAWALAN GENETIK

pengawalan genetik  menyumbang kepada deteriorasi ( kemerosotan ) umur pada tahap selular.

Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

 

3) PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL SEL

Mitochandria ( penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan.  Apabila kecekapan mitochandria menurun, fungsi sel turut menurun.

Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis ( pembentukan baru) mitochandria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel

 

4) PENIMBUNAN PROTIN AGE

Penimbunan berlebihan protin AGE ( advanced glycation end poducts) boleh menyebabkan kerosakkan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur “muscadine” untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

 

jom baca lagi manfaat dan testimoni hebat dari pengguna VIVIX… klik sini ye :0

 

ingin mendapatkan produk ini?…anda boleh mendapatkan ia secara terus dari saya…

email saya : admin@damiapitshop.com

sms/call/whatsapp : 013 7374958

saya juga adalah pengedar sah shaklee di kota tinggi dan kawasan sekitarnya.

jika anda berada berhampiran dengan saya, boleh juga COD dengan berjumpa di rumah anda atau dimana-mana tempat pertemuan :).