PROMOSI NOVEMBER 2014 ( DOUBLE PROMOTION!!)

wahhh… ingat raya je ada double promotion.. Bulan ni, pihak shaklee pun ada buat double promotion!!!..percayalah. ia nya benar benar berlaku dan benar benar terjadi!!.. nak tau promosi apa bulan ni? jeng jeng jeng!!!!

PROMOSI NOV 2014

 

promosi biasa setiap bulan . BELI 6 PERCUMA 1 !!!!

promosi omega twin pack

 

 

PROMOSI LUAR BIASA, BELI 2 BOTOL OMEGA GUARD DALAM SATU RESIT, ANDA AKAN DAPAT 5% DISKAUN!!!.

..walla….memang syok wo….rugi tak beli 2 botol terus!!!!..

so, apa lagi?????? meh contact saya meh!!!!

SITI NORIZA BINTI SALEH

ID : 852453

013-7374958 @ 013-7065178

PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK DI KOTA TINGGI, JOHOR

SUPLEMEN YANG SESUAI DAN TERBAIK UNTUK ANAK ANDA

selalu kita tercari cari apakah suplemen yang sesuai dan terbaik untuk anda kita . Apatah lagi kalau anak anak kita di tempatkan di nursery, di rumah babysitter yang bukan saja ramai kanak kanak lain tetapi juga memudahkan anak anak kita jatuh sakit.  Disebabkan kita bekerja maka kita nak atau tak nak perlu mencari alternatif lain untuk pastikan antibodi anak anak kita kuat dan tidak kerap jatuh sakit.

Oleh itu, apakah suplemen yang sesuai dan terbaik untuk anak kita?

 

024-omega

 

order  now

 

KENAPA COQHEALTH PLUS SUNGGUH ISTIMEWA?

bismillah

 

Assalamualaikum dan selamat pagi semua!!!…. hari ni nak share berkenaan COQHEALTH PLUS yang orang dok soh makan soh makan hari hari tu…apa istimewanya COQHEALTH PLUS ni?? kenapa orang kata COQHEALTH PLUS sungguh istimewa??? produk baru di pasaran Malaysia ni…

Ia memang istimewa…kerana apa??? meh saya ceritakan keistimewaan COQHEALTH PLUS ini…kita tengok gambar di bawah ini :-

971441_10151818642805709_1043098183_n

dah tengok gambar kat atas ni??

betul tu..kandungan COQHEALTH PLUS itu yang membuatkan ia istimewa…ia gabungan dari VITAMIN E,  TEH HIJAU dan semestinya COQ10. COQHEALTH PLUS ini mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg COQ10 dengan VITAMIN E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

KEISTIMEWAAN LAIN COQHEALTH PLUS :-

* Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg COQ10 di dalam COQHEALTH PLUS, kita perlu memakan hampir 1.7kg ayam (ayooooooo) atau 28 cawan brokoli (banyaknyerrrr).

* kombinasi COQ10 dan VITAMIN E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam VITAMIN E kerana COQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel sel tubuh.

* Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium ( lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung).

* COQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis.  Bahan mentahnya merupakan satu satunya COQ10 semula jadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan COQ10nya.

* yang pastinya, ia TANPA GLUTEN

1005816_10151818642700709_897531984_n

HARGA : RM 124.00 ( 30 BIJI )

ingin mendapatkan produk hebat ini??? hubungi saya :-

SITI NORIZA BINTI SALEH

EMAIL : sitinorizasaleh@gmail.com

fb : SITI NORIZA BINTI SALEH

sms/whatsapp/telegram : 013-7374958

saya juga merupakan pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor.anda boleh mendapatkannya secara terus dengan saya.//jangan ragu ragu untuk mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda.

SUPLEMEN UNTUK KESIHATAN JANTUNG

bismillah

Selain dari pengambilan makanan yang berkhasiat, pengambilan suplemen untuk kesihatan jantung juga perlu dalam kehidupan seharian. meh acik nak cerita pasal jantung dan kenapa pentingnya kita mengambil suplemen untuk kesihatan jantung. Jantung berdenyut kira kira 100,000 kali, untuk mengepam dan mengalirkan 7,000 liter darah ke seluruh badan.  Walaupun saiz jantung kita ni hanya sebesar penumbuk tapi ia mempunyai tugasan yang cukup besar.  Kerana ia perlu pastikan pengaliran darah sepanjang 96,000km salur darah yang diperlukan oleh kita. Sebagai otot yang paling kuat bekerja dalam tubuh dan juga merupakan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung semestinya memerlukan sejumlah tnaga yang banyak dan nutrien yang cukup untuk berfungsi dengan baik dan sempurna.
serangan-jantung

 

Di  bawah ini adalah saranan acik untuk mereka yang ingin mengambil suplemen untuk kesihatan jantung.  Ia mengandungi 3 jenis nutrien yang diperlukan untuk melindungi jantung kita supaya kekal sihat dan bertenaga.

 

1) COQHEALTH PLUS

1002641_10151818643200709_145890868_n

CoqHealth Plus menampilkan semua campuran semulajadi yang terdiri daripada 28mg CoQ10 dengan tambahan VITAMIN E dan Ekstrak Teh Hijau yang dapat menyokong pengeluaran tenaga pada jantung.  Shaklee menggunakan kaedah penapaian yis untuk memberikan bioketer sediaan CoQ10 yang berkualiti tinggi.  Sistem minyak kacang soya di dalam kapsul CoQHealth Plus shaklee dirumus untuk memastikan sistem penguraian dan penyerapan dilakukan secara optimum.

 

2) VIVIX- campuran Minuman Botani

481849_535290346522387_292637901_n

VIVIX merupakan satu penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol.  Vivix mengandungi campuran botanikal unik yang terdiri daripada Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberry Eropah dan Lobak ungu yang kaya dengan polifenol tumbuh-tumbuhan.

 

3) OMEGA GUARD

UNTUK SIAPA OMEGA

Omega Guard mengandungi minyak ikan semulajadi daripada ikan laut dalam.  Ia menyalurkan lebih banyak EPA dan DHA daripada pilihan jenama lain.  Satu hidangan Omega Guard memberikan 1000mg asid lemak omega  termasuk DHA dan EPA. Ia dihasilkan dengan melalui proses penyulingan molekul tiga peringkat bagi memastikan ketulenan dan potensi asid lemak omega 3 di dalam tubuh kita.

 

untuk mendapatkan produk ini, boleh hubungi saya :-

 

SITI NORIZA BINTI SALEH

013- 7374958

EMAIL : sitinorizasaleh@gmail.com

fanpages : Damia Pit Shop

saya merupakan pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor dan juga pengedar shaklee di Felda Semenchu ( penghantaran boleh dilakukan di sekitarnya)

BAGAIMANA INGIN MELANCARKAN DARAH DARI TERSUMBAT

bismillah

Bagaimana kita ingin melancarkan saluran darah dari tersumbat? Dari Prof Datuk Dr MOhd Ramzisham Abdul Rahman, Pakar Perunding Bedah Jantung dan Paru-paru, Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia ( PPUKM  ) melalui majalah I-Sihat menyarankan pesakit jantung mengambil minyak ikan sebagai salah satu makanan tambahan seharian kerana ia membantu melancarkan saluran darah.

 serangan-jantung

Dalam shaklee, Omega Guard adalah produk minyak ikan yang terbaik dihasilkan. Apa kelebihan minyak ikan ini?

“MInyak ikan adalah lemak yang paling sihat berbanding lemak haiwan yang lain kerana ia mengandungi tahap kolesterol yang sangat rendah malah minyak ikan juga memberikan kolesterol “baik” untuk tubuh kita.

Selain melancarkan saluran laluan darah ke arteri, minyak ikan juga membantu menurunkan tekanan darah tinggi yang merupakan salah satu faktor berlakunya serangan jantung.  Apabila kita mengamalkan minyak ikan, secara tidak langsung penyakit lain yang menjadi punca penyakit jantung berjaya dihindari.

Sebaiknya bagi anda yang mengalami masalah jantung, mereka perlu mengamalkan pengambilan minyak ikan ini sebanyak dua kali seminggu.  Ini adalah cara terbaik untuk kita mendapatkan omega 3 melalui pemakanan”, terang Prof Ramzi.

 

 024-omega

Manfaat Omega Guard :-

* Dihasilkan dari minyak ikan berdarah sejuk
* Mengandung DHA, EPA dan lain-lain asid lemak omega-3
* Melalui 3 tingkat peringkat penyulingan molekul di bawah suhu rendah dalam keadaan yang dikawal untuk menjaga mutunya
* Membantu mengurangi risiko penyakit jantung
* Membantu mengurangi risiko alzheimer (nyanyuk)
* Membantu dalam proses pembelajaran
* Membantu bayi mencapai berat dan pertumbuhan terbaik semasa di dalam kandungan
* Membantu meningkatkan kesihatan otak, penglihatan dan fungsi sendi
* Melegakan sakit sendi dan arthritis
* Membantu menurunkan tingkat kolesterol dan triglyceride
* Mengurangi risiko penyakit jantung, jantung dan lain-lain penyakit kardiovaskular
* Merendahkan tekanan darah
* Membantu mengurangi berat badan

Ubat Darah Tinggi? Apa Laki Ni Buat Untuk Turunkan Tekanan Darah from iReach HD on Vimeo.

 

order  now

 

HUBUNGI SAYA :-

SITI NORIZA BINTI SALEH

013-7374958 (sms, whatsapp, telefon)

sitinorizasaleh@gmail.com (email)

SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SHAKLEE DI KOTA TINGGI, JOHOR.

boleh mendapatkan semua produk shaklee secara terus melalui saya atau jika diluar kawasan kota tinggi, saya akan menghantarnya melalui pos laju

 

 

RAWATAN PENYAKIT JANTUNG

bismillah

RAWATAN PENYAKIT JANTUNG

Sekarang ini, bila orang bercakap pasal sakit jantung, ia seolah olah menjadi satu penyakit yang perlu semua orang kena. Malahan ia tidak menjadi satu kepelikan bila ia menjadi satu ancaman maut kepada orang ramai. Betul tak? Cuba kalau kita dengar berita ada kematian di kampung atau kematian seseorang. Soalan pertama yang kita tanya ialah ‘ sakit apa arwah tu?”…. sakit jantung …. “ooooo..sakit jantung”…kan kan?? So Nampak macam oh..no wonderlah meninggal.sakit jantung rupanya. Seolah olah ia penyakit yang perlu dihidapi oleh semua orang.

Tetapi apakah kita juga nak diserang sakit jantung..apatah lagi sakit jantung ni tiada amaran khas. Oleh itu, apa perlu kita buat??? Jom kita amalakn kaedah rawatan baru ini..tanpa perlu ubat ubatan dari doctor.. Ianya adalah rawatan dari diri kita sendiri. Ye, kita sendiri yang perlu membuat rawatan itu.

 

serangan-jantung

 

 

 

KAEDAH RAWATAN UNTUK KITA SEBELUM DISERANG PENYAKIT JANTUNG:-

 

SENAMAN

• Antara senaman yang disyorkan oleh pakar perubatan ialah BERJALAN DENGAN KADAR YANG LAJU selama 40 hingga 45 minit setiap sesi tiga kali seminggu.

• Boleh juga melakukan aktiviti ringan seperti naik tangga, berkebun dan membersihkan laman rumah

• Dengan berjalan laju, jantung akan mengepam darah ke saluran darah dengan lebih laju.

• Senaman berbentuk aerobic yang lebih cergas seperti berjalan pantas, berenang, berbasikal, luncur kasut roda dan lompat tali pula merupakan cara terbaik untuk meningkatkan kecergasan jantung dan paru paru.

 

MENJAGA KESIHATAN

• gosok gigi . macam tak percaya kan? Dengan menjaga kebersihan gigi, ia memberi kesan positif kepada jantung.

• Universiti Buffalo mengesahkan kawasan mulut merupakan tempat paling “selesa” untuk dihuni oleh dua jenis forsynthesis dan preventella intermedia. Semakin banyak bacteria di dalam mulut, semakin tinggi risiko anda untuk diserang penyakit jantung.

• Tidur secukupnya – sewaktu tidur, tubuh mengalami pembaikan dan detoksifikasi yakni pengeluaran toksin dan racun dari tubuh. Selain itu ia memberi kesempatan untuk tubuh menghasilkan hormon hormon imuniti.

• Kurangnya mendapat tidur yang cukup dan berkualiti dapat menaikkan kadar tekanan darah dan paras kolesterol yang menjadi punca penyakit jantung dan strok.

• Jangn dalam keadaan tertekan. Ketawalah, bergembiralah selagi mampu. Ketawa membuatkan darah anda berjalan lancar tanpa mngalami masalah arteri tersumbat.

 

MENJAGA PEMAKANAN

• Menjaga pola pemakanan dengan baik

• Sentiasa cek label makanan untuk mengetahui jumlah gula, jumlah lemak, jumla kalori yang ditawarkan oleh sesuatu pek makanan itu.

 

JOM SIHAT!!! KITA MAMPU MENGUBAHNYA!!!

 

*saya merupakan pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor jika anda ingin mendapatkan produk shaklee ini secara COD. dan saya juga ada menerima pesanan di seluruh dengan melalui khidmat pos laju.

 

hubungi saya :-

SITI NORIZA BINTI SALEH

ID : 852453

SMS/CALL/WHATSAPP : 013-7374958

EMAIL : sitinorizasaleh@gmail.com

SUPLEMEN UNTUK JANTUNG

download (1)

 

 

Berdasarkan statistik Kementerian Kesihatan, di Malaysia terdapat seramai 141 orang menghidap penyakit jantung koronari bagi setiap 100,000 orang setiap tahun iaitu bersamaan 38,000 kes baru untuk setahun.

Jumlah tersebut menjadikan penyakit jantung sebagai penyumbang kematian terbesar di hospital-hospital kerajaan iaitu 7,597 kematian atau sebanyak 16.54% daripada keseluruhan 45,936 jumlah kematian yang dicatatan pada 2008.

persoalannya selain bersenam, tidak merokok dan menjaga pemakanan, apakah cara terbaik untuk menjaga kesihatan jantung? Dalam jurnal sainstifik- Diabetes and Metabolism yang diterbitkan pada tahun 2002, dua orang penyelidik, Ya-Mei Yu dan Chingmin E. tsai dari Universiti Fu Jen, Taipei bersama dengan rakan penyelidik dari Kolej Perubatan China, Taiwan mendedahkan kajian mereka.

Ujian klinikal dengan suplemen barley grass dilihat berupaya membantu mengurangkan paras kolesterol dan osigen radikal bebas dalam darah bagi pesakit diabetes jenis 2. Dalam kajian tersebut, seramai 36 pesakit diabetis jenis 2 di pilih secara rawak. Setiap hari selama 4 minngu, mereka di beri suplemen barley grass, kombinasi vitamin C dan E atau kombinasi barley grass, vitamin C dan E.

Vitamin C dan E diberikan kerana berdasarkan kajian terdahulu, jika kedua-dua jenis vitamin tersebut diambil bersama mampu meningkatkan fungsi kardiovaskular. Mereka mendapati memberikan suplemen barley grass mengurangkan paras jumlah kolesterol, kolesterol jahat dan oksigen radikal bebas. Barley grass dikesan bertindak sebagai pemakan radikal bebas.

Data juga menunjukkan barley grass apabila diambil bersama vitamin C dan E, lebih effective dalam merendahkan paras radikal bebas berbanding mengambil barley grass atau vitamin shaja. Para penyelidik tersebut membuat kesimpulan, mengambil suplemen barley grass dengan kombinasi vitamin anti oksidatif dipercayai memberikan kesan dan merangsang fungsi kardiowaskular agar lebih sihat.

kajian klinikal yang dilakukan secara berterusan turut menyokong dan meneruskan penemuan pengambilan suplemen barley grass mungkin menurunkan paras kolesterol darah dan radikal bebas.

“bagi individu yang prihatin mengenai kesihatan kardiovaskular, kajian ini menunjukkan mereka dinasihatkan untuk memberikan penekanan kepada diet dengan sumber hijau, terutamanya barley grass organik”, kata Profesor Dr. Richard M.Gold, dari perubatan Oriental Kolej Pacific.

sumber : Majalah Rapi

atas dasar itu, shaklee juga sebagai syarikat yang berpengalaman lebih lima dekad dalam bidang penyelidikan dan pengeluaran produk kesihatan, akan memastikan produknya menepati piawai dan memberikan manfaat kepada penggunanya…anda juga boleh mengmabil vitamin C, vitamin E dan zink dari shaklee sebagai salah satu suplemen dalam menjaga jantung anda.

SUPLEMEN UNTUK JANTUNG

ingin mendapatkan produk hebat ini? hubungi saya segera :-

telefon: 013-7374958

email : admin@damiapitshop.com

atau jika anda berada di sekitar kota tinggi, johor, anda boleh mendapatkannya secara terus dengan saya, Saya adalah pengedar shaklee di kota tinggi, johor.

1 2