HANGATKAN KEMBALI HUBUNGAN MALAM PERTAMA EDISI SUAMI

pernah tak anda alami di mana suami anda menunjukkan rasa tidak selesa atau tak suka bila anda ingin mengajaknya bermesra mesra? Anda baru letak tangan di bahu suami, dia sudah duduk sebatu dari anda. Tahukah anda sebabnya? Anda perlu tahu sebab sebab mengapa suami anda tidak sukakan untuk bermesra mesra pada waktu itu. pernah dengar perkataan LIBIDO?

isteri enggan bermesra

APA ITU LIBIDO?

libido ialah di mana ia merupakan keinginan atau nafsu seksual dari seseorang. Libido inilah yang akan menentukan samada pasangan kita ini bersedia atau tidak untuk melakukan seks bersama. Jika libido meningkat, maka keinginan untuk melakukan seks bersama pasangan juga tinggi. Oleh itu, suami atau isteri tidak boleh menyalahkan satu sama lain sekiranya ada antara pasangan anda yang tidak selesa bila anda ingin “bersama” pada waktu itu. kami ingin senaraikan suplemen yang sesuai untuk meningkatkan libido atau lebih dikenali sebagai nafsu shawat bagi suami dan isteri. ( mereka yang dibawah umur 18 tahun dan mereka yang belum berkahwin tidak digalakkan ye ).

VITAMIN UNTUK MENINGKATKAN NAFSU LELAKI ( SUAMI );-

zink complex

ZINK :-
Kadar testosteron memainkan peranan penting dalam libido lelaki. Zink meningkatkan pengeluaran hormon ini. Hal ini juga meningkatkan jumlah sperma anda dan kesihatan. Oleh itu, pengambilan zink yang tidak mencukupi boleh menyebabkan bilangan sperma dan kesuburan masalah rendah. Selain meningkatkan daya seks, zink juga meningkatkan sistem imun anda. Makanan yang kaya dengan zink merangkumi tiram, ayam, steak, telur, mentega kacang, kacang pain, dan susu.

vitamin E complex

vitamin E
Vitamin E juga meningkatkan pengeluaran testosteron dan dapat meningkatkan kesuburan lelaki. Asparagus kaya dengan vitamin E serta sawi, lobak, kubis Brussel, blueberry, dan brokoli. Selain memelihara nafsu, vitamin ini juga boleh membantu mencegah atau merawat jerawat, kencing manis, PMS, dan stroke.

B-COMPLEX
Vitamin B
Beberapa vitamin B membantu dengan libido lelaki, termasuk B5, B6, dan B12. Avokado kaya dengan B6. Telur adalah sumber besar B5 dan B6 yang juga mengurangkan tekanan dan keseimbangan hormon peringkat. Salmon dan jenis lain dari ikan mempunyai B5 dan B6 dan juga B12 yang menjamin kesihatan reproduktif yang baik.

 

ostematrix

selenium
Hampir separuh daripada selenium tubuh laki-laki yang ditemui di dalam saluran mani dan testis. Selenium membantu penghasilan sperma. Makanan dengan kandungan selenium yang tinggi termasuk kacang Brazil, tuna, tiram, roughy oren dan tepung gandum.

magnesium
Magnesium meningkatkan pengeluaran hormon seks seperti estrogen, androgen, serta pelbagai neurotransmitter yang meningkatkan dorongan seks. Makanan yang kaya dengan magnesium termasuk artichoke, pisang, buah ara kering, jus prune, yogurt, bayam dan kentang.

 

taraaaaa…. inilah rahsia nya untuk meningkatkan LIBIDO atau nafsu seks suami anda. Apa kata jadikan suplemen ini hadiah yang terbaik untuk pasangan anda. Anda akan merasai kesannya nanti. Bukan sekadar LIBIDO saja meningkat, tetapi pasti kesihatan suami anda juga berada pada tahap yang memuaskan 🙂

order  now

 

kami juga menerima pesanan melalui transfer ke akaun kami dan jika anda berdekatan dengan kami, anda juga boleh mendapatkan produk ini secara COD dari kami. Kami merupakan pengedar Shaklee Terbaik di Kota Tinggi, Johor. kami jauh dari anda? tidak menjadi masalah, sekiranya tidak mahu membeli secara online dari kami, kami juga mempunyai pengedar shaklee di seluruh negara. Klik icon di bawah untuk mencari senarai pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia iaitu :-

group dreams come true

SITI NORIZA BINTI SALEH

ID : 852453

013-7374958 @ 013-7065178

PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK DI KOTA TINGGI, JOHOR

HANYA UNTUK LELAKI

Jika pada bulan Mei, kita meraikan Hari Ibu, pada bulan Jun pula khusus untuk golongan bapa. Lagak seorang ayah yang sentiasa “cool” jarang menbayangkan keresahan yang bermain di mindanya.  Malah kerap kali sikap tegas, garang mendidik anak anak, serta gigih memberi yang terbaik untuk orang yang dikasihi, membuatkan mereka kurang memberi tumpuan pada kesihatan diri. Namun sebagai ketua keluarga yang menggalas tanggungjawab besar, kesihatan seharusnya menjadi agenda utama.  Ini kerana segagah mana pun kaum adam ini, mereka tidak lepas daripada masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, kegemukan, strok dan pelbagai masalah kesihatan lain.

Tidak kurang juga yang telah mengalami perubahan hormon seawal usia 30an dan diserang masalah seperti mati pucuk, pembesaran prostat, letih, lesu dan kurang stamina. Dengan diet kurang sihat, pencemaran alam dan gaya hidup hari ini turut menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan yang baru. Jadi sempena sambutan Hari Bapa yang bakal tiba, mungkin anda sebagai anak juga para isteri di luar sana merancang untuk memberikan hadiah terbaik untuk suami dan ayah tercinta.

Apa kata, tunjukkan tanda kasih kita pada ayah kita dengan beri mereka hadiah set produk lelaki iaitu Omega Guard, Zink dan Vitamin E. Kalau anda seorang lelaki, anda juga tidak perlu menunggu orang belikan set ini sebgai hadiah tetapi anda boleh memilikinya sendiri.

image

Sememangnya usia akan terus meningkat.  Tiada siapa yang mampu menyekat. Yang muda pasti akan tua, yang kecil akan dewasa. Namun suplemen yang baik mampu mencegah penyakit seiring peningkatan usia. Lebih baik mencegah dari mengubati. Hadiahkanlah diri dengan suplemen kesihatan dari Shaklee yang sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam.

**kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi dan juga pengedar Shaklee di Felda Semenchu.

Whatsapp atau sms kami di talian 013- 7374 958 ( Puan Siti Noriza ) dan 013- 7065 178 ( Encik Mohd Zamri )

 

Slide1

KENAPA COQHEALTH PLUS SUNGGUH ISTIMEWA?

bismillah

 

Assalamualaikum dan selamat pagi semua!!!…. hari ni nak share berkenaan COQHEALTH PLUS yang orang dok soh makan soh makan hari hari tu…apa istimewanya COQHEALTH PLUS ni?? kenapa orang kata COQHEALTH PLUS sungguh istimewa??? produk baru di pasaran Malaysia ni…

Ia memang istimewa…kerana apa??? meh saya ceritakan keistimewaan COQHEALTH PLUS ini…kita tengok gambar di bawah ini :-

971441_10151818642805709_1043098183_n

dah tengok gambar kat atas ni??

betul tu..kandungan COQHEALTH PLUS itu yang membuatkan ia istimewa…ia gabungan dari VITAMIN E,  TEH HIJAU dan semestinya COQ10. COQHEALTH PLUS ini mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg COQ10 dengan VITAMIN E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

KEISTIMEWAAN LAIN COQHEALTH PLUS :-

* Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg COQ10 di dalam COQHEALTH PLUS, kita perlu memakan hampir 1.7kg ayam (ayooooooo) atau 28 cawan brokoli (banyaknyerrrr).

* kombinasi COQ10 dan VITAMIN E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam VITAMIN E kerana COQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel sel tubuh.

* Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium ( lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung).

* COQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis.  Bahan mentahnya merupakan satu satunya COQ10 semula jadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan COQ10nya.

* yang pastinya, ia TANPA GLUTEN

1005816_10151818642700709_897531984_n

HARGA : RM 124.00 ( 30 BIJI )

ingin mendapatkan produk hebat ini??? hubungi saya :-

SITI NORIZA BINTI SALEH

EMAIL : sitinorizasaleh@gmail.com

fb : SITI NORIZA BINTI SALEH

sms/whatsapp/telegram : 013-7374958

saya juga merupakan pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor.anda boleh mendapatkannya secara terus dengan saya.//jangan ragu ragu untuk mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda.

MENINGKATKAN KUANTITI SPERMA LELAKI

download (1)

Salam semua..seperti mingu-minggu biasa, hari khamis adalah hari untuk saya berkongsi mengenai masalah yang di alami dalam hubungan suami isteri.. hari ini, saya ingin berkongsi bagaimana untuk meningkatkan kuantiti sperma lelaki.. mesti korang pelikkan, kenapa nak tambah kuantiti sperma lak? untuk apa? apa gunanya?. meh saya nak cter.

Sebenarnya, dalam memastikan impian untuk bergelar ibu dan ayah, tahap kesuburan seorang lelaki dan wanita sangat penting. malahan, kekurangan sperma juga boleh menjadi isu dalam masalah ketidak suburan ini.

apa perlunya meningkatkan kuantiti sperma? kerana, bilangan sperma yang banyak, adalah untuk memastikan ada diantara sperma yang berenang dan sampai ke telur wanita. sebab, dari berpuluh puluh juta sperma, hanya satu saja yang diperlukan untuk memastikan berlakunya persenyawaan. kalau ada 10ribu, tapi 10ribu pun semua jenis tak larat nak berenang ke telur wanita, susah gakkan..so, sperma bukan saja perlu banyak, tapi dia jua perlukan sperma yang berkualiti.

SPERMA

BAGAIMANA MENINGKATKAN KUANTITI SPERMA LELAKI?

adalah dengan mengambil suplemen tambahan iaitu zink.  Zink di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Zink memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki.  Definisi yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan pra matang dan keguguran rambut.  Oleh yang demikian, zink amat diperlukan dari remaja hingga ke umur tua.

zink complex

 

ingin mendapatkan produk hebat ini??

HARGA : RM33.75- semenanjung

RM 35.00- Sabah & Sarawak.

hubungi saya. dan jika anda berada di sekitar kota tinggi, johor, saya adalah pengedar sah shaklee di kota tinggi. boleh dapatkannya secara terus dengan saya .hubungi 013-7374958.

KEPENTINGAN VITAMIN E UNTUK ISTERI DAN SUAMI

Perasan tak kkdg, hanya wanita atau isteri yang sibuk nak menjaga kesihatan diri sndiri dan anak-anak?..sibuk cari treatmentlah, supplementlah, tapi asben lak buat derk je…..x elok kan?….lelaki pun perlu mengambil supplement ini dalam kehidupan harian mereka…hari ini saya nak cter pasal kebaikan VITAMIN E dalam perhubungan suami isteri…yang mana, jika anda dan pasangan anda dalam usaha mendapatkan anak atau zuriat, anda boleh mencuba usaha ini…TAPI INGAT!!!! ini hanyalah supplement dan usaha kita selain usaha “bersama”….he he eh..selebihnya, hanya Allah yang mengatur segalanya….

credit to: fiza

Vitamin E

vitamin E

 

Nak tahu apa yang menarik mengenai Vitamin E.

Pada dasarnya Vitamin E ialah untuk:

Vitamin E ialah salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan “premenstrual syndrome” dan penyakit fibrocystic buah dada. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.

Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki. Vitamin E juga mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari. Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan “retrolental fibroplasia”, sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.

Satu kajian yang dijalankan oleh National Cancer Institute pada tahun 1998 mendapati bahawa pengambilan vitamin E dalam jangka masa panjang dapat mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok. Lain-lain kajian megesyorkan bahawa Vitamin E dapat memperlahankan perkembangan penyakit Alzheimer. Sepanjang ini diketahui bahawa vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit.

  • Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.
  • Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser. Pengalaman ibu sendiri bila mengalami bengkak susu yang ketara, ibu akan mengambil dua biji vitamin E namun ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct.
  • Seorang teman sebelum ini mengalami masalah dimana tempat kemaluannya didapati mempunyai benjolan seperti bengkak ketumbuhan, beliau mengamalkan dua biji vitamin E selama 7 hari dan alhamdulillah ketumbuhan itu mengecut dengan sendirinya. Ini kerana Vitamin E membantu mengecutkan pertumbuhan abnormal sel dan melancarkan saraf terutama bagi ibu yang menyusu dan dapat mengelakkan bengkak susu yang berlarutan.
  • Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.
  • Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Vitamin E membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.
  • Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.
  • Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.
  • Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

 

order  now

 

saya juga merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor. hubungi saya sekiranya anda ingin mendapatkan produk ini secara COD.

 

SITI NORIZA SALEH

013-7374958

sitinorizasaleh@gmail.com