KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE

Bila kita nak buat sesuatu bisnes, kita mestilah nak kena beritahu semua orang bahawa kita ada sediakan perkhidmatan/produk yg kita jual tu.
betul tak? kalau tak, orang tak tahulah yang kita jual produk tu atau menawarkan perkhidmatan tersebut. sebab tuelah korang jangan boring kalau saya asyiklah dengan shaklee je kan. sebab itulah produk yang saya jual. ingat shaklee, ingat saya. hah. dah macam ada stamp kat dahi ni hah.

shaklee_logo_green
kenapa saya pilih Shakleee? sebab saya ni malas orangnya. ha ha ha. bukan malas camne. tapi malas nak jumpa orang atau ketuk rumah ke rumah nak bagitahu saya jual produk ni produk ni. tahu tak? tak semua MLM benarkan ahlinya membuat promosi atau menjual produk secara online tau. untungnya shaklee, menggalakan lagi untuk menjual online tetapi dengan terms dan condition tertentu. of coslah, setiap apa pun mesti ada rulesnya. Kena ikut. kalau tak ikut, main langgar je rules tu hati kita pun tak tenteram.
Shaklee ni pulak, dahlah cara pembahagian bonus di paternkan, malah ada konsep SIAPA USAHA LEBIH, DIA DAPAT LEBIH. walaupun dia leader, tapi kalau dia malas usaha, dia tak dapat apa pun. dari segi bonus, dia dapat ciput, ahli bawah dia yang bekerja keras, dapat lebih lagi dari dia. rugi tak? siapa kata dalam Shaklee upline hanya goyang kaki??? la ni upline dah macam HR lak sebab nak kena remind untuk aktifkn id setiap ahli. keh keh keh.
kalau nak cerita pasal #landmarkstudy shaklee lagilah nak menunjukkan yang produk shaklee ni terbaik, berkesan dan selamat walaupun ambil suplemen shaklee ni 30 – 40 tahun akan datang. dah lah tu, semua aspek dan produk pun Shaklee jaga. walaupun hanya pencuci basuh pinggan!!! tiada satu pun yang terlepas pandang dari kajian shaklee untuk setiap produknya.
sebab ini jugalah saya suka buat biz shaklee ni. nak berkongsi kebaikan dan manfaat produk shaklee kepada orang lain. beribu ribu testimoni yang ada di pasaran Malaysia ni. Belum termasuk SIngapore, Indonesia, USA sendiri. Jadi, kenapa nak pilih biz lain dan produk lain???
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#liveamazing
#ShakleEffect
#Thedreambuilders
#damiapitshop

SHAKLEE EFFECT!

Orang selalu cakap dengan saya.

Ko kalau tak kaya, tak tahulah aku nak cakap apa.

Ayat macam ni selalunya saya balas dengan ” macamana ko tau aku tak kaya?”

Dan biasanya di balas dengan jawapan, eleh..pakai kereta biasa je. Kalau kaya mestilah dah beli kereta besar.

Pernhkan ini berlaku? Atau sememangnya memiliki kereta besar adalah tanda aras kekayaan seseorang itu? Bagi saya, kereta besar atau mahal bukanlah tanda aras nya. Lagi lagi zaman sekarang. Membeli kereta seolah membeli perabot yang boleh ditukar setiap tahun dan pilihan mengikut apa yang kita suka. Pinjaman untuk memiliki kereta juga sangat mudah. Tunjuk je bukti pendapatan, lepas tu bawaklah sorang penjamin, dan pihak bank akan meluluskannya walaupun 80% dari gaji atau pendapatan bulanan kita akan digunakan untuk membayar ansuran bulanan kereta.

Bagi saya, kekayaan adalah suatu yang saya tafsirkan sebagai kebebasan. Bebas dari hutang, bebas untuk memilih apa yang kita perlukan dan semestinya ia adalah satu keperluan, bebas untuk membantu sesiapa yang kita ingin bantu, bebas untuk menghulurkan seberapa banyak derma, wakaf, zakat dan yang pasti, bebas untuk hidup dari terikat dengan kemiskinan.

Saya kaya, tapi saya tidak akan tunjukkan kekayaan saya.

image

Saya kaya dengan keluarga shaklee saya, ..merekalah kekayaan saya..

image

Read more

DR FORREST C. SHAKLEE ( pengasas syarikat shaklee )

Dr Forrest C. Shaklee adalah pengasas syarikat Shaklee padatahun 1956 semasa berusia 61 tahun dan hidup untuk melihatnya berubah menjadi sebuah syarikat Fortune 500 dalam usia 80-an. Dr Forrest C. Shaklee adalah seorang yang berbilang bakat, laluan kerjaya yang pelbagai termasuk pencipta, penulis, pader dan personaliti radio.  Setiap pengalaman membantu membentuk wawasan beliau.  Hari ini, falsafah Shaklee “Better You Better World” mencerminkan secara llangsung visi awal Dr Shaklee.

Minat Dr Shaaklee dalam kesihatan bermula kerana penyakit zamn kanak-kanaknya iaitu batuk kering.  Tanpa bergantung pada hospital atau ubat ubatan, rawatan beliau ialah rehat yang cukup, makanan berkhasiat dan menghabiskan waktu di luar, di kawasan luar bandar Iowa.  Hidup berharmoni dengan alam menjadi satu cara hidup dalam tahun tahun pembentukan beliau.

MInat Dr Shaklee dalam kesihatan yang optima, membawa beliau dari lapangan, ke makmal dan bilik peperiksaan.  Beliau percaya bahawa pemakanan yang baik adalah asas untuk kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan.  Sentiasa mencuba, Dr Shaklee membangunkan teknik untuk mengekstak nutrien dari makanan.  “Vitalized Mineral” telah diperkenalkan pada tahun 1915, sebelum konsep vitamin telah difahami sepenuhnya.  Beliau juga membina amalan dan klinik kiropraktik yang amat berjaya, di mana beliau belajar dari merawat pesakit bahawa kesihatan yang baik diperlukan untuk memupuk kesejahteraan, bukan hanya merawat pesakit.

Dr Shaklee juga merupakan orang yang terawal dalam amalan membantu diri sendiri.  Beliau menulis beberapa buku mengenai kepentingan pemikiran positif, yang mempunyai hak cipta sebagai “Thoughtsmanship”.  DIa juga mengajar konsep keharmonian, kesihatan dan rahsia kehidupan yang berjaya di pogram radio mingguannya sendiri.

pejabat shaklee di USA

 

anda ingin menjadi sebahagian dari kami? hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi dan anda boleh dapatkan produk ini secara cod dari kami. Anda juga boleh hubungi kami jika ingin mengetahui cara cara menjadi ahli Shaklee.

 

SITI NORIZA SALEH

ID : 852453

013- 7374958

FANPAGE : Damia Pit Shop

 

 

ALHAMDULILLAH. SEMUA NYA DARI ALLAH

Alhamdulillah. ..Alhamdulillah. …semuanya adalah dari Allah…Allah tentukan rezeki saya dalm shaklee…Allah juga yang buka hati saya untuk berjaya dalam shaklee.

untuk semua kawn kwan saya, downline saya, upline, subline saya ucapkan terim kasih.

Dan sesungguhnya ucapan terima kasih ini khas untuk suami saya yang “tahan mata” melihat umah bersepah..he he he..

Terima kasih semuanya. …

 

544098_10151888196753250_1598912045_n

wpid-20131207_160333.jpg

wpid-20131207_160123.jpg

wpid-20131207_191201.jpg

wpid-20131207_191201.jpg

Minyak Ikan Terbaik Di Dunia – Promosi

Perkenalkannnnnnnn…….promosi bulan ini ialah OMEGA GUARD!!!!!!!!

I like OMEGA GUARD ,….kenapa?…ia salah satu supplement yang perlu ada dirumah saya….sangat sangat penting…apatah lagi dengan kesihatan anak-anak saya yang tidak berapa baik dan mudah jatuh sakit.

nak tau apa kelebihan omega guard ini?…

* MENCEGAH INSOMNIA dan MEMBANTU MENGURANGKAN TEKANAN
* MEMELIHARA FUNGSI SENDI-SENDI (ARTHIRITIS)
* MENENTANG KANSER
* MENINGKATKAN SISTEM IMUN DAN MENYIHATKAN PARU-PARU
* MEMBANTU TUMBESARAN DAN PERKEMBANGAN OTAK JANIN DAN MEMBANTU PERKEMBANGAN MEMORI
* MENCEGAH PENYAKIT SALURAN DARAH DAN STROK

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya 🙂

Menjadi Ahli Shaklee…sangat Mudah Dan Murah

 

Nak jadik ahli shaklee?…ia sangat mudah….bukan saja mudah….malah sangat murah…tak percaya?..

opsss..sebelum anda nekad nak buat keputusan untuk jadik ahli shaklee, anda kena baca dulu kenapa saya sangat yakin dengan SHAKLEE…

saya bermula menjadi ahli kerana saya ingin membeli produk shaklee dengan harga ahli….lagpun, tak rasa rugi pun dengn bayar rm75 untuk menjadi ahli..murahkan?…sebab tu saya saya jadi ahli shaklee sangat murah..he hehe..

masa tu saya amik shaklee untuk pastikan  badan saya sihat dan cergas,,maklumlah..dok uruskan anak yang kecik kecik, kerja lagi, uruskan kerja rumah lagi, niat nak breastfeeding sehingga 2 tahun lagi, dan saya yakin untuk mengambil supplement shaklee sebagai makanan tambahan saya..

dan saya bertambah yakin untuk berkongsi kebaikan supplement shaklee ini bila saya mula rasa kesan dan kebaikan dari produk ni.Alhamdulillah…badan tak mudah letih, tak mudah penat dan yang pasti, penyusuan saya semakin lancar.boleh kumpul stok EBM yang banyak dan tidak putus-putus untuk anak saya..rezeki dari Allah yang Allah beri pada saya dan anak saya….mulai hari tu, saya tak berpaling lagi ke belakang…

saya teruskan perkongsian kebaikan shaklee ini pada orang ramai..Alhamdulillah…ramai yang yakin dan menjadi ahli shaklee….ia..shakle adalah MLM..tapi, kalau anda ingin masuk group yang berjaya dan tidak menjadikan “head hunter” sebagai matlamat MLM anda, jom join saya!!!!!….

Alhamdulillah..pendapatan saya sekarang sudah melebihi gaji yang pernah saya terima..bukan lebih setakat rm50, tapi berganda dari gaji terakhir saya…  

Alhamdulillah…dulu setiap 1 hb, dok sibuk tunggu gaji dah masuk ke belum…( w,pun tahu jumlah tu statik..x de lebih…kurang adalah..sbb selalu dtg lambta..he hehe…)..

kini, setiap 15hb, saya sudah mampu mencongak berapa yang saya perolehi…dah x rasa “takut” untuk berzakat, untuk memberi pada mak ayah, untuk anak-anak dan mereka yang memerlukan…saya tidak “takut” mengeluarkan sebahagian rezeki saya untuk apa yang saya ingin buat selama ini…

Alhamdulillah….pendapatan saya sekarang ini, berganda dengan gaji saya sebelum ni…doa suami, doa mak ayah , doa upline, sideline, downline banyak membantu merealisasikan impian untuk bebas dari msalah kewangan….dan Insya Allah, saya memburu 2 kali ganda dari gaji saya sebelum ni…

anda ingin merasa apa yang saya rasai, jom bersama saya melakukannya…. tanpa perlu rasa dipaksa, tanpa perlu terpaksa…anda join dengan hati yang rela dan bersedia, saya pasti kongsi “perjalanan” untuk mendapatkan nilai ringgit yang anda impikan…..

anda ingin saya bantu anda keluar dari masalah kewangan?.keluar dari zone cukup2 makan anda?>..saya boleh bantu anda.

anda boleh hubungi saya :-

fb : http://www.facebook.com/sitinorizasaleh
email : damia_pitshop@yahoo.com
sms/call/whatsapp : 013 7374958

pssst ::::…saya merupakan pengedar shaklee yang sah di kota tinggi, johor…anda boleh mendapatkan produk shaklee terusssssssssssssss dari saya..konsultasi percuma dari saya 🙂

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.