TESTIMONI : MASALAH KULIT BERJERAWAT

[KULIT CANTIK TIDAK KEKAL SELAMANYA]

.

Kali ni saya nak berkongsi pula testimoni dari Puan Sya yang mempunyai masalah kulit muka selepas mengalami perubahan hormon dalam badan. Yang lebih menarik, bukan setakat masalah kulit saja berjaya di atasi, malahan siap dapat bonus kurus lagi!  selepas menggunakan produk Shaklee iaitu SR Vitamin C, Vitamin E, Collagen Powder dan Energizing Soy Protein . ikuti perkongsian testimoni penyakit kaki tangan dan mulut akhirnya pulih.

 

TESTIMONI 2 :  SYA MADEENA (banyak lagi testimoni di pages : SUPERMOM SHAKLEE STORY)

.

Sya tak pernah mengalami masalah kulit sejak dari sekolah sampai lah diploma. Kulit licin bersih saja.

Kalau ada masalah pon hanya setakat sunburn sebab banyak berjemur! Almaklum waktu sekolah aktif kawad lah, sukan lah, apa lah.

Sunburn tu normal. Tapi jerawat memang takda!
.

Disangkakan kulit cantik tu kekal selamanya tapi semuanyaaa hanya sekadar mimpi. Masuk je degree muka menjadi sensitif. Sangat sensitif!
.

Aaah 😭😭😭 kulit tak tahan dengan cuaca panas, muka teruk sangat. Takda ruang pon kat kulit muka ni yang takda jerawat.

Naik pulak jenis bertompok bintik-bintik hitam terus buat muka nampak kusaaam! Gelap!
Read more

PROMOSI SR VITAMIN C 500MG

Awak..awakkkk…saya nak bagitahu ni…alahh..awak dah tahu ke???? Sayalah yang lambat ni???? Eh..iyerlah dah 5 hb. Saya yang lambat bagitau..maaf awakk.. kita bagitau lambat.
.

Tapi kita tau awak tetap nak tahu apa yang kita nak bagitahu kan?. Kan..kannn..

Read more