TESTIMONI : PENYAKIT KAKI TANGAN DAN MULUT ( HFMD )PULIH

Kali ni saya nak berkongsi pula testimoni dari Puan Wana mengenai penyakit kaki tangan dan mulut atau HFMD anaknya pulih selepas menggunakan produk Shaklee iaitu Chewable Vitamin C, Nutriferon, Herbal blend Multi-purpose cream dan basic H. ikuti perkongsian testimoni penyakit kaki tangan dan mulut akhirnya pulih.

 

TESTIMONI 26 : WANA MOHD TAHIR (banyak lagi testimoni di pages : SUPERMOM SHAKLEE STORY)

.
[ANAK SEMBUH DARIPADA HFMD]

.
Nama Saya Nor Hawana Mohd Tahir. Saya bekerja sebagai Pembantu Pustakawan dan mempunyai 2 cahaya mata. Kali ni Saya nak berkongsi kisah anak lelaki Saya Naeem Akmal yang terkena penyakit tangan kaki mulut atau HFMD.

.

Read more

SUPLEMEN UNTUK JANTUNG

download (1)

 

 

Berdasarkan statistik Kementerian Kesihatan, di Malaysia terdapat seramai 141 orang menghidap penyakit jantung koronari bagi setiap 100,000 orang setiap tahun iaitu bersamaan 38,000 kes baru untuk setahun.

Jumlah tersebut menjadikan penyakit jantung sebagai penyumbang kematian terbesar di hospital-hospital kerajaan iaitu 7,597 kematian atau sebanyak 16.54% daripada keseluruhan 45,936 jumlah kematian yang dicatatan pada 2008.

persoalannya selain bersenam, tidak merokok dan menjaga pemakanan, apakah cara terbaik untuk menjaga kesihatan jantung? Dalam jurnal sainstifik- Diabetes and Metabolism yang diterbitkan pada tahun 2002, dua orang penyelidik, Ya-Mei Yu dan Chingmin E. tsai dari Universiti Fu Jen, Taipei bersama dengan rakan penyelidik dari Kolej Perubatan China, Taiwan mendedahkan kajian mereka.

Ujian klinikal dengan suplemen barley grass dilihat berupaya membantu mengurangkan paras kolesterol dan osigen radikal bebas dalam darah bagi pesakit diabetes jenis 2. Dalam kajian tersebut, seramai 36 pesakit diabetis jenis 2 di pilih secara rawak. Setiap hari selama 4 minngu, mereka di beri suplemen barley grass, kombinasi vitamin C dan E atau kombinasi barley grass, vitamin C dan E.

Vitamin C dan E diberikan kerana berdasarkan kajian terdahulu, jika kedua-dua jenis vitamin tersebut diambil bersama mampu meningkatkan fungsi kardiovaskular. Mereka mendapati memberikan suplemen barley grass mengurangkan paras jumlah kolesterol, kolesterol jahat dan oksigen radikal bebas. Barley grass dikesan bertindak sebagai pemakan radikal bebas.

Data juga menunjukkan barley grass apabila diambil bersama vitamin C dan E, lebih effective dalam merendahkan paras radikal bebas berbanding mengambil barley grass atau vitamin shaja. Para penyelidik tersebut membuat kesimpulan, mengambil suplemen barley grass dengan kombinasi vitamin anti oksidatif dipercayai memberikan kesan dan merangsang fungsi kardiowaskular agar lebih sihat.

kajian klinikal yang dilakukan secara berterusan turut menyokong dan meneruskan penemuan pengambilan suplemen barley grass mungkin menurunkan paras kolesterol darah dan radikal bebas.

“bagi individu yang prihatin mengenai kesihatan kardiovaskular, kajian ini menunjukkan mereka dinasihatkan untuk memberikan penekanan kepada diet dengan sumber hijau, terutamanya barley grass organik”, kata Profesor Dr. Richard M.Gold, dari perubatan Oriental Kolej Pacific.

sumber : Majalah Rapi

atas dasar itu, shaklee juga sebagai syarikat yang berpengalaman lebih lima dekad dalam bidang penyelidikan dan pengeluaran produk kesihatan, akan memastikan produknya menepati piawai dan memberikan manfaat kepada penggunanya…anda juga boleh mengmabil vitamin C, vitamin E dan zink dari shaklee sebagai salah satu suplemen dalam menjaga jantung anda.

SUPLEMEN UNTUK JANTUNG

ingin mendapatkan produk hebat ini? hubungi saya segera :-

telefon: 013-7374958

email : admin@damiapitshop.com

atau jika anda berada di sekitar kota tinggi, johor, anda boleh mendapatkannya secara terus dengan saya, Saya adalah pengedar shaklee di kota tinggi, johor.

SUPLEMEN UNTUK IBU HAMIL

download (1)

kehamilan adalah saat yang paling membahagiakan dalam hidup seorang wanita.  satu saat yang pasti ditunggu2 oleh mereka yang berkahwin. ia digelar penyatuan dua jiwa. oleh itu, mereka sangat menitik beratkan penjagaan semasa kehamilan agar anak yang dikandungnya akan sihat dan menjadi anak yang hebat.

menurut pakar farmasi, Faten Fareza, pengambilan vitamin pentind dan menjadi kemestian kepada bakal-bakal ibu.  Wanita hamil memerlukan nutrien yang lebih daripda biasa bagi memastikan kesihatannya berada pada tahap optimum. suplemen yang bersesuaian di awal kandungan ialah ASID FOLIK bagi mengelakkan risiko spina bifida dan kecacatan tiub neural. ASID FOLIK juga turut disarankan diambil seawal 3 bulan pra kehamilan apabila anda merancang untuk hamil. Selain ASID FOLIK, MULTIVITAMIN lengkap dengan pelbagai vitamin dan mineral adalah satu lagi suplemen PENTING semasa tmpoh kehamilan.

katanya lagi, mengambil vitamin dan makanan tambahan pada masa yang sesuai akan menambah keberkesanan penyerapan dan fungsinya,. Multivitamin atau suplemen dapat membantu melengkapkan sumbr nutrisi yang diperolehi daripada makanan yang diambil oleh anda dan membatu tumbesaran bayi dalm kandungan. ibu yang hamil melalui proses perubahan fizikal dan hormon yang kadang kala menyebabkan perubahan daripada ketahanan fizikal dan emosi. Justeru itu, pengambilan multivitamin atau suplemen hanya sebagai pelengkap keapda diet seimbang yang sangat penting semasa kehamilan berlaku.

SUPLEMEN APA YANG TERBAIK SEMASA KEHAMILAN ?

1) OMEGA 3, OMEGA 6, DHA DAN EPA ( MINYAK IKAN )

– ia adalah untuk meransang minda dan pertumbuhan anak. selain menjadikan anak seorang yang bijak dan hebat. MInyak ikan merupakan sumber yang terbaik asid lemak Omega 3 dan DHA. badan kita tidak menghasilkan asid lemak dengan sendirinya dan hanya boleh diperolehi dari sumber makanan.

– Pembentukan secara optimum sel-sel otak ini membantu fungsi otak bayi seperti memori, fokus dan membantu pembelajaran setelah dilahirkan.

2)MULTIVITAMIN

3) ASID FOLIK

– Asid folik menolong melindungi bayi dalam kandungan anda daripada kecacatan dalam sistem sarafnya (kecacatan tiub neural) seperti spina bifida.
Spina bifida berlaku apabila pelindung yang melitupi saraf tunjang bayi tidak tertutup dengan sempurna. Ini boleh menyebabkan kerosakan saraf kekal.
Dalam masa 12 minggu pertama kehamilan, otak dan sistem saraf bayi terbentuk dan berkembang dengan pesat. Oleh sebab itu, adalah sangat penting untuk mengambil folik asid setiap hari pada masa itu.

4) ZAT BESI

– Semasa hamil, anda perlukan lebih zat besi untuk membantu mengekalkan kesihatan anda dan bayi. Jika anda tidak mendapat zat besi yang mencukupi untuk menjana penghasilan hemoglobin bagi anda berdua, anda mungkin akan mengalami anaemia akibat kekurangan zat besi. Ini merupakan jenis anaemia yang paling biasa berlaku dalam kehamilan. Kira-kira satu dalam lima wanita mengalaminya semasa hamil.

5) KALSIUM

 

Supplement Dari Shaklee Untuk Otak Cergas

Setiap ibu dan ayah pasti inginkan anak mereka mempunyai tahap intelektual yang tinggi, berpotensi, bijak, kreatif, rajin belajr dan seronok membaca. memang tidak dinafikan yang cemerlang dalam pembelajaran memberikan peluang yang cerah untuk masa depan anak anda, namun itu sahaja tidak memcukupi tanpa nutrisi yang baik juga penting dalam perkembangan tahap intelektual anak-anak.
 
Berdasarkan penyelidikan yang dibuat, di bawah merupakan beberapa nutrien penting dalam perkembangan tahap intelektual anak-anak.
 

MULTIVITAMIN :
– ia memberikan asas nutrien yang penting untuk perkembang otak dan tumbesaran yang sihat. Ia mengandungi vitamin perlu seperti B complex yang membantu untuk meningkatkan daya ingatan dan sistem saraf yang baik.

VITAMIN C :-

– ia membantu dalam menguatkan sistem imun yang penting untuk kanak-kanak kekal sihat dan cemerlang dalam pembelajaran mereka. ia membantu dalam mencegah jangkitan dan demam selsema yang sering menyerang murid-murid sekolah. Vitamin C juga perlu untuk mengekalkan integrasi antara sel-sel dan menyokong kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan peredaran darah di kalangan kanak0kanak yang sedang membesar.

OMEGA-3 ;-
– sebahagian besar daripada otak terbina daripada lemak “baik” yang juga dikenali sebagai asid lemak omega-3. Kajian menunjukkan yang diet yang kaya dalam omega 3 boleh meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menaakul atau menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta perhubungan antara sel otak. Omega 3 juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi dan sikap yang positif, dan membantu dalam meningkatkan daya ingatan semasa mereka tua kelak.

LECITHIN ;-
– lecitihin soya merupakan sumber utama kolina yang merupakan komponen neurotrasnmitter asetilkolina yang terlibat dalam proses penghantaran mesej ke otak dalm sistem saraf. Akademi sains kebangsaan telah mengiktiraf yang kolina merupakan sumber penting dalam diet seharian kerana pelbagai khasiat yang dimiliki terutamanya untuk kesihatan otak.

PROTEIN BAIK ;-

– protein baik membantu untuk menyuburkan otak. asid amino yang diperolehi daripada protein diperlukan untuk neurotransmitter. Protein juga merupakan blok blok sel yang terbina di dalam tubuh termasuklah sel-sel imun, sel-sel darah merah, enzim, otot-otot dan tulang yang diperlukan untuk tumbesaran yang sihat.

 psst…..inginkan produk berkenaan?.boleh hubungi saya…


nama ; Siti Noriza Binti Saleh
fb : http://www.facebook.com/sitinorizasaleh
email : damia_pitshop@yahoo.com
sms/call/whatsapp : 013 7374958

jika anda ingin mendapatkan produk ini secara terus, saya berada di kota Tinggi..ya,,,saya pengedar shaklee di kota tinggi, johor…Boleh COD di bandar Kota tinggi dan kawasan sekitarnya
🙂

RAHSIA KULIT SENTIASA CANTIK DENGAN SUPPLEMENT

Ramai wanita sering keliru dan tertanya-tanya, apakah rahsia kulit seseorang itu cantik?..atau, apakah si cantik itu buat?..ambil suntikan ke, amik kolagen ke, jamu ke, rawatan tradisional ke, rawatan moden ke atau rahsia kulit cantik seseorang itu hanya dengan pengambilan supplement atau vitamin?>.

jom kita kenali supplement atau vitamin apa yang menjadi rahsia kulit cantik itu sendiri…

Vitamin A, B, C, D, E dan K mempunyai fungsi yang berbeza dan hanya diperlukan dalam kuantiti yang sedikit sahaja kecuali ketika hamil atau menyusukan anak atau untuk pertumbuhan bayi dan kanak-kanak itu membesar.

Pengambilan vitamin C akan membantu badan menghasilkan lebih banyak kolagen dan mampu menghasilkan kulit yang tegang.  Vitamin C juga dapat mencerahkan kulit dengan ciri-ciri antioksidaannya selain dapat menguatkan sistem imunisasi dalam badan.

Bagi mereka yang memilih pengambilan supplement sebagai rahsia kulit sentiasa cantik,  anda perlu faham keperluan supplement dalam badan anda..menurut Dr. Nurhalina Azlu Minhat dari Timeless dalam majalah RAPI, seorang individu kena faham setiap jenis vitamin dan fungsinya kepada kecantikan.  Rahsia kulit sentiasa cantik dengan supplement adalah salah satu rawatan yang suatu ketika dulu sangat popular.  Menurut beliau lagi, Vitamin A, C dan E adalah bersifat antioksidan.  Dos yang diperlukan adalah secara minimun kerana vitamian A, C dan E baik untuk kulit.

Vitamin C dan E biasanya diambil melalui kaedah pemakanan manakalah Vitamin A pula banyak terdapat dalam produk kecantikan luaaran.  Apabila ia meresap ke dalam wajah maka ia akan meransang penghasilan kokagen dalam kulit namun jika berlebihan ia akan mengundang bahaya kepada wanita terutama yang hamil…ingat ya !!!,,, wanita hamil tidak digalakkan mengambil produk perawatan kulit yang mengandungi vitamin A..

bagi mengelakkan anda terlebih dos atau anda tidak tahu apakah supplement yang sesuai dengan anda, saya syorkan produk ni…INILAH YANG DINAMAKAN KULIT SENTIASA CANTIK DENGAN SUPPLEMENT!!!!

psst…..inginkan produk berkenaan?.boleh hubungi saya…

nama ; Siti Noriza Binti Saleh
fb : http://www.facebook.com/sitinorizasaleh
email : damia_pitshop@yahoo.com
sms/call/whatsapp : 013 7374958

jika anda ingin mendapatkan produk ini secara terus, saya berada di kota Tinggi..ya,,,saya pengedar shaklee di kota tinggi, johor…Boleh COD di bandar Kota tinggi dan kawasan sekitarnya 🙂

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

SUPPLEMENT UNTUK ANAK ANDA KEKAL CERGAS DAN CERDAS

Cak!!!!  wah sejak bila mia jadik model produk SHAKLEE ni?..he hehe..bukanlah.. Mia dan zafran adalah model utk DAMIA PIT SHOP….

nak share pasal vitamin yang anak-anak saya ambil…ada 3 produk yang wajib..untuk mia, saya add on chewable vitamin C….dan utk zafran, hanya mealshake dan omega guard.
kenapa saya beri anak-anak saya makan vitamin?…ada pendapat mengatakan, anak-anak tidak perlu diberi makanan tambahan kerana takut berlebihan..Saya terima pendapat itu…akan tetapi, saya rasa, anak-anak saya perlu mengambil makanan tambahan atas faktor, pemakanan, kesihatan dan suasana sekeliling.
FAKTOR PEMAKANAN;-
fuh!!!!! anak-anak saya mmg sukar dan susah nak makan sayur….abis tu, cmne nak nak dapat nutrisi dan vitamin secara semulajadi dr sayur-sayur mcm vitamin c, vitamin A, kalsium, phoporus, zat besi dan sebagainya…
Buahkan ada?…buah?…hmmm…tak semua buah-buahan mia dan zafran boleh ambil…dan juga, kitaorang mmg sukar nak jadikan tabiat makan buah tu hari2…epal, limau, pisang, jambu air..itu je…itu pun kalau beli…hik hik hik…..alasan kan?…saya ada alsan tersendiri kenapa saya memilih buah2 tertentu “masuk” di rumah saya…..
SEBAB TU, SAYA BERI ANAK SAYA MEALSHAKE…….

KENAPA MEALSHAKE ?..
* Pemakanan semulajadi yang baik dan rasa hebat. Tanpa bahan tiruan, warna, pemanis atau pengawet ditambah ..
* sarapan segera sihat
* hidangan yang lazat, murah
* tambahan hidangan pemakanan yang dibungkus
* makanan ringan dikesan bila-bila masa
* makanan yang sesuai untuk mereka yang menonton berat badan mereka atau mengawal kolesterol jumlah lemak dan natrium
* Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.
Mealshake ialah gabungan mukltivitamin, multimineral dan protein soya yang membekalkan keperluan nutrisi anak-anak yang sedang membesar. Amat sesuai untuk anak-anak yang aktif, memilih makan, kurang selera makan, sibuk beraktiviti dan yang memerlukan sokongan untuk menguatkan imuniti.
Terdiri dari gabungan bahan2 semulajadi yang diproses dengan kaedah natural agar lebih mudah diterima oleh tubuh tanpa kesan sampingan.
Saper yang sesuai mengambil MEAL SHAKE  SHAKLEE?
-Anak-anak yang kurang berselera untuk makan
-Anak-anak yang tidak suka makan vitamin dalam bentuk pil
-Anak- anak yang cerewet dengan makanan
-Yang mempunyai masalah sembelit
-Yang mempunyai masalah asma ( utk kanak-kanak, mestilah berusia setahun ke atas )
-Yang mempunyai masalah kesihatan ( demam panas, selsema, batuk-batuk )

FAKTOR KESIHATAN :-

Bagi yang mengikuti website saya, pasti tahu yang anak-anak saya ada asma…sebelum ni, tiap2 bulan, pasti akan ke klinik atau hospital untuk amik neubilizer…sian kekadang…masa mia kecik dulu, lagilah..setiap minggu, mesti kena asma….jangan ingat asma tu penyakit remeh ye…ia boleh membawa maut!!!!….

Alhamdulillah..mia sekarang jarang kena asma…mungkin sebab, dia dah boleh nak atur pernafasan dia sendiri..dan bila dia dah rasa mcm dia x leh bernafas, dia akan duduk rileks, bertenang atau dia ckp “mama…amik gas jom..mia tak leh bernafas”>.>>>>> sila perhatikan simptom asma jika anak anda bercakap begini….tapi sellaunyer, mmg saya terusssssssss bawa dia ke hospital.

sekarang, saya standby OMEGA GUARD di rumah saya….

OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.Penyelidikan menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.*
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan
bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*
Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
 Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu E
PA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*
Omega adalah Asid lemak perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan sebaliknya perlu diambil melalui pemakanan seharian. Tahukah anda bahawa masih banyak khasiat Omega3 yg kurang anda sedari ! Teruskan membaca dan anda akan mendapati zat ini amat baik untuk kesihatan anda!
Omega 3 terdiri daripada EPA dan DHA. Tahukah anda akan kebaikan bahan-bahan ini?
EPA MENCEGAH :-
 * Kanser
* Pembekuan Darah
* Pembekuan Lemak dalam Darah
* Kadar Kolestrol berlebihan
* Penyakit Jantung
* Tekanan Perasaan
* Tekanan Darah Tinggi
TUGAS DHA:-
* Mencegah Radang Sendi
* Mencegah Asma
* Meningkatkan Daya Seks
* Mengelakkan Kanser PAYUDARA, USUS, PANKREAS DAN PROSTAT
* Mencegah Penyakit Kulit
* Mengelakkan MIGRAIN ,RASA KEBAS DI ANGGOTA BADAN SERTA KESEJUKKAN PADA KAKI DAN TANGAN.

Sumber OMEGA3 ?
* Telur
* Ikan salmon
* Ikan Tuna
* Ikan sardin
* Ikan bilis
* Ikan makarel

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya :- call/sms/ whatsapp : 013-7374958 atau email : damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) yahoo messenger : nuriezam_040806 untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya 🙂

NUTRISI UNTUK OTAK ANAK ANDA

Otak kanak-kanak memerlukan nutrien yang mencukupi agar dapat berfungsi secara optimum.  Pada peringkat awal usia, otak kanak-kanak berkembang dengan begitu pesat.  Hasilnya pada usia lima tahun, perkembangan otak mereka sudah mencapai 90% dan kadar tersebut sangat berkait rapat dengan pemakanannya.
Untuk perkembangan otak, ada beberapa nutrisi penting yang diperlukan.  Antaranya DHA (asid dokosaheksaenoik), zat besi, zink dan asid folik.
DHA ;-
~ DHA merupakan sejenis asid lemak OMEGA-3 yang boleh didapati dalam setiap sel pada tubuh. DHA penting untuk perkembangan otak, mata dan sistem saraf pusat.  Kajian yang dijalankan oleh Perbadanan Keselamatan Pemakanan Eropah ( EFSA ) mendapati kanak-kanak berusia enam bulan sehingga 2 tahun memerlukan sebanyak 100 miligram DHA untuk perkembangan otak mereka.
~DHA merupakan elemen utama yang diperlukan untuk membentuk sel membran neuron yang menjadi penghubung antara sel yang lain serta mempengaruhi fungsi neurotransimitter acetlycholice dan membantu sel-sel berhubung.  Memberi anak diet harian yang kaya dengan DHA akan menjadikannya lebih fokus dan dapat memberi penuh tumpuan ketika bermain dan belajar. Antara makanan yang mengandungi DHA ialah ikan, telur dan ayam…
ZAT BESI ;-
~ Zat besi sangat penting untuk memudahkan pembentukan hemoglobin dalam sel darah merah dan mencegah anemia.  Ketahuilah bahawa otak kanak-kanak sensitif terhadap paras zat besi yang rendah.  Kekurangan zat besi yang berlaku di kalangan kanak-kanak boleh merencatkan keupayaan pembelajaran mereka.  Pada masa yang sama, kekurangan tersebut turut memnyebabkan mereka hilang tumpuan. Wujud simptom Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), pucat dan lesu.  Penyelidik mendapati zat besi membantu meningkatkan aktiviti neurotransmiter di dalam otak.  Sumber makanan yang kaya zat besi ialah seperti daging merah, hati, limpa, ikan bilis , tauhu dan tempe
ZINK:-
~ Zink penting untuk fungsi otak yang betul dan kekurangan zat besi dikaitkan dengan kelemahan kognitif.  Kekurangan zink akan menyebabkan tumbesaran kanak-kanak terbantut, penurunan fungsi imuniti dan kurang selera makan.  Daging dan makanan laut adalah sumber terbaik zink.  Kekacang, germa gandum, bijiran penuh, makanan laut dan daging mempunyai kandungan zink yang tinggi.
ASID FOLIK;-
~ Asid Folik yang juga dikenali sebagai folate merupakan mineral yang diperlukan untuk pertumbuhan sempurna bagi sesorang kanak-kanak. Asid ini penting bagi pembinaan DNA dalam setiap sel. DNA berperanan sebagai penyimpan maklumat bagi sel tersebut.  Kanak-kanak yang kekuangan asid folik akan leith , lesu, kurang tumpuan, cepat marah dan pelupa.. Sayur-sayuran hijau adalah sumber asid folik yang terbaik.
saya syorkan anak-anak anda, amalkan pemakanan utnuk perkembangan dan kecerdasan otak anak-anak anda. :0

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya 🙂