TESTIMONI : MASALAH KULIT BERJERAWAT

[KULIT CANTIK TIDAK KEKAL SELAMANYA]

.

Kali ni saya nak berkongsi pula testimoni dari Puan Sya yang mempunyai masalah kulit muka selepas mengalami perubahan hormon dalam badan. Yang lebih menarik, bukan setakat masalah kulit saja berjaya di atasi, malahan siap dapat bonus kurus lagi!  selepas menggunakan produk Shaklee iaitu SR Vitamin C, Vitamin E, Collagen Powder dan Energizing Soy Protein . ikuti perkongsian testimoni penyakit kaki tangan dan mulut akhirnya pulih.

 

TESTIMONI 2 :  SYA MADEENA (banyak lagi testimoni di pages : SUPERMOM SHAKLEE STORY)

.

Sya tak pernah mengalami masalah kulit sejak dari sekolah sampai lah diploma. Kulit licin bersih saja.

Kalau ada masalah pon hanya setakat sunburn sebab banyak berjemur! Almaklum waktu sekolah aktif kawad lah, sukan lah, apa lah.

Sunburn tu normal. Tapi jerawat memang takda!
.

Disangkakan kulit cantik tu kekal selamanya tapi semuanyaaa hanya sekadar mimpi. Masuk je degree muka menjadi sensitif. Sangat sensitif!
.

Aaah 😭😭😭 kulit tak tahan dengan cuaca panas, muka teruk sangat. Takda ruang pon kat kulit muka ni yang takda jerawat.

Naik pulak jenis bertompok bintik-bintik hitam terus buat muka nampak kusaaam! Gelap!
Read more

BAGAIMANA MENGATASI KULIT KEDUT DAN KENDUR

Selalu ada customer bertanya, bagaimana mengatasi kulit kedut dan kendur? dan apakah punca kulit menjadi kendut dan kendur? saya nak beri tips tips bagaimana mengatasi kulit kedut dan kendur sebelum masanya :).

punca-kulit-berkedut

cara atasi kulit berkedut dan kendur

APAKAH PUNCA KULIT KEDUT DAN KENDUR?

A) faktor usia – apabila usia kita meningkat, paras pelbagai hormon di dalam badan akan berkurangan. Bagi wanita yang telah menopaus, hormon estrogen yang memainkan peranan penting untuk menghasilkan kolagen akan berkurangan menyebabkan kulit hilang keanjalan. Sel sel di dalam badan juga kurang aktif.

B) Graviti – daya tarikan graviti yang menarik semua objek ke bumi mempunyai kesan yang sama terhadap kulit kita menjadikan kulit semakin kendur apabila usia semakin meningkat.

C) Pancaran matahari – sinaran matahari yang kuat boleh menyebabkan kulit cepat kedut dan kendur melalui proses pengoksidaan.

D) Kekurangan air – air juga memainkan peranan yang penting untuk keanjalan kulit. Sekiranya badan mengalami dehidrasi, kulit akan kendur dan kedut.

E) kurang vitamin – kulit memerlukan Vitamin A dan C untuk menghasilkan kolagen. Oleh yang demikian kekurangn Vitamin A dan C juga boleh menyebabkan kulit kendur

F) Tabiat berulang – sekiranya seseorang itu suka tidur di sebelah tertentu, garis garis kedut akan mula terbentuk pada sebelah muka yang terhimpit. Sekiranya seseorang suka mengerutkan dahi, garis garis kedut akan mula terbentuk pada dahi pula.

 

BAGAIMANA MENGATASI KULIT KEDUT DAN KENDUR?

cara cara untuk melambatkan proses kulit kendur dan kedut adalah :-

* rawatan anti-penuaan dalaman melalui penggunaan hormon bio identical (hormon yang serupa dengan hormon manusia yang diperbuat daripada sumber tumbuh-tumbuhan ) bagi menggantikan hormon yang telah berkurangan. Rawatan ini memerlukan pemantauan doktor dan ujian air liur untuk mengetahui paras hormon perlu dilakukan untuk mengetahui tahap hormon di dalam badan.

* gunakan krim pelindung matahari sekurang kurangan SPF 35-50 setiap hari untuk mengelakkan daripada pancaran matahari yang melampau.

* pastikan pengambilan air yang mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi.

*Amalkan pengambilan sayur dan buah buahan yang mengandungi pelbagai vitamin. Di samping itu, pengambilan vitamin A (dalam bentuk beta-karotin), C dan E melalui suplemen adalah digalakkan. PSsttt.. shaklee ada vitamin ini tau 🙂

* Gunakan set penjagaan muka yang mengandungi Vitamin A, C atau stem cell dan growth factor. Pastikan kulit muka tidak kering dan selalulah memakai krim pelembap muka.

vitamin untuk elakkan kulit menjadi kendur dan kedut ialah :-

 

set-kulit-cantik

ini pula testimoni cik puan yang dulu ada masalah jerawat, dan guna pelbagai produk kecantikan yang lain, tetapi tiada kesan.. Akhirnyaaaaa…….

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

 

 

ingin info lanjut mengenai produk ini? boleh hubungi kami segera.

kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi, dan pengedar Shaklee di Taman Pasak Indah 🙂

FB : Siti Noriza Binti Saleh

email : sales.damiapitshop@gmail.com

whatsapp : 013-734 958/013 -7065 178

fanpages : Damia Pit Shop

HANGATKAN KEMBALI HUBUNGAN MALAM PERTAMA EDISI SUAMI

pernah tak anda alami di mana suami anda menunjukkan rasa tidak selesa atau tak suka bila anda ingin mengajaknya bermesra mesra? Anda baru letak tangan di bahu suami, dia sudah duduk sebatu dari anda. Tahukah anda sebabnya? Anda perlu tahu sebab sebab mengapa suami anda tidak sukakan untuk bermesra mesra pada waktu itu. pernah dengar perkataan LIBIDO?

isteri enggan bermesra

APA ITU LIBIDO?

libido ialah di mana ia merupakan keinginan atau nafsu seksual dari seseorang. Libido inilah yang akan menentukan samada pasangan kita ini bersedia atau tidak untuk melakukan seks bersama. Jika libido meningkat, maka keinginan untuk melakukan seks bersama pasangan juga tinggi. Oleh itu, suami atau isteri tidak boleh menyalahkan satu sama lain sekiranya ada antara pasangan anda yang tidak selesa bila anda ingin “bersama” pada waktu itu. kami ingin senaraikan suplemen yang sesuai untuk meningkatkan libido atau lebih dikenali sebagai nafsu shawat bagi suami dan isteri. ( mereka yang dibawah umur 18 tahun dan mereka yang belum berkahwin tidak digalakkan ye ).

VITAMIN UNTUK MENINGKATKAN NAFSU LELAKI ( SUAMI );-

zink complex

ZINK :-
Kadar testosteron memainkan peranan penting dalam libido lelaki. Zink meningkatkan pengeluaran hormon ini. Hal ini juga meningkatkan jumlah sperma anda dan kesihatan. Oleh itu, pengambilan zink yang tidak mencukupi boleh menyebabkan bilangan sperma dan kesuburan masalah rendah. Selain meningkatkan daya seks, zink juga meningkatkan sistem imun anda. Makanan yang kaya dengan zink merangkumi tiram, ayam, steak, telur, mentega kacang, kacang pain, dan susu.

vitamin E complex

vitamin E
Vitamin E juga meningkatkan pengeluaran testosteron dan dapat meningkatkan kesuburan lelaki. Asparagus kaya dengan vitamin E serta sawi, lobak, kubis Brussel, blueberry, dan brokoli. Selain memelihara nafsu, vitamin ini juga boleh membantu mencegah atau merawat jerawat, kencing manis, PMS, dan stroke.

B-COMPLEX
Vitamin B
Beberapa vitamin B membantu dengan libido lelaki, termasuk B5, B6, dan B12. Avokado kaya dengan B6. Telur adalah sumber besar B5 dan B6 yang juga mengurangkan tekanan dan keseimbangan hormon peringkat. Salmon dan jenis lain dari ikan mempunyai B5 dan B6 dan juga B12 yang menjamin kesihatan reproduktif yang baik.

 

ostematrix

selenium
Hampir separuh daripada selenium tubuh laki-laki yang ditemui di dalam saluran mani dan testis. Selenium membantu penghasilan sperma. Makanan dengan kandungan selenium yang tinggi termasuk kacang Brazil, tuna, tiram, roughy oren dan tepung gandum.

magnesium
Magnesium meningkatkan pengeluaran hormon seks seperti estrogen, androgen, serta pelbagai neurotransmitter yang meningkatkan dorongan seks. Makanan yang kaya dengan magnesium termasuk artichoke, pisang, buah ara kering, jus prune, yogurt, bayam dan kentang.

 

taraaaaa…. inilah rahsia nya untuk meningkatkan LIBIDO atau nafsu seks suami anda. Apa kata jadikan suplemen ini hadiah yang terbaik untuk pasangan anda. Anda akan merasai kesannya nanti. Bukan sekadar LIBIDO saja meningkat, tetapi pasti kesihatan suami anda juga berada pada tahap yang memuaskan 🙂

order  now

 

kami juga menerima pesanan melalui transfer ke akaun kami dan jika anda berdekatan dengan kami, anda juga boleh mendapatkan produk ini secara COD dari kami. Kami merupakan pengedar Shaklee Terbaik di Kota Tinggi, Johor. kami jauh dari anda? tidak menjadi masalah, sekiranya tidak mahu membeli secara online dari kami, kami juga mempunyai pengedar shaklee di seluruh negara. Klik icon di bawah untuk mencari senarai pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia iaitu :-

group dreams come true

SITI NORIZA BINTI SALEH

ID : 852453

013-7374958 @ 013-7065178

PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK DI KOTA TINGGI, JOHOR

RAHSIA KULIT GEBU, LICIN DAN CERAH : VITAMIN KULIT CANTIK

download (1)

“ala…muka aku banyak kesan jerawatlah…”

“ala….cmne nak buat kulit aku ni gebu, licin,..”

” ala, muka aku nampak suramlah.aku nak kulit nampak cerah..x yah gun foundation bagai”

nah, selalu jumpa soalan atau pertanyaan macam ni? ingin mencuba produk kecantikan di pasaran tetapi takut tidak ada kesan atau takut makin memudaratkan? saya memilih pengambilan vitamin SHAKLEE. kalau anda nak tahu, ramai je sebenarnya yang mengambil vitamin shaklee ni, cuma tak nak war warkan.takut kot rahsia kulit cantik mereka terbongkar!!! ha ha ha..kekdang perempuan ni lain sikit. tak share dengan orang lain apa yang diaorng ambil atau amalkan, tapi tidak bagi saya. saya memang mengambil vitamin kulit cantik a.k.a VITAMIN KECANTIKAN SHAKLEE.

saya tunjukkan vitamin kulit cantik yang saya sendiri amalkan :-

vitamin kulit cantik

ENERGIZING SOY PROTEIN : setiap 21 hari sel kulit kita akan mati dan digantikan dengan sel kulit yang baru. parut-parut jerawat kita selama ini adalah disebabkan sel kulit tu takdiperbaharui dengan sel sel baru yang lebih gebu, licin dan cerah..kena lak kita ni x jaga pemakanan.pantang nampak makanan yang sedap, ters je tibai. tak pikir pun mana yang bagus dan sihat untuk kulit kita. so, jangan sia-siakan sel yang baru hidup tu dengan begitu saja, ambil kesempatan untuk tingkatkan kualiti sel sel baru tu dengan ESP ( protein yang cukup ).

VITAMIN C : membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi muka kita. sebab tu, kalau muka nampak tua atau orang kata muka tak sepadan dengan usia, menandakan paras kolagen kita berkurangan. sebab tu para artis suka mengambil suntikan kolagen atau vitamin c untuk pastikan tahap kolagen mencukupi, walaupun usia 40an ke atas, wajah mereka tetap menten licin, gebu dan sihat macam anak dara 20an.

B COMPLEX : penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. so, tidak timbul lagi msalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Selain itu, B complex juga membantu dalam mestabilkan hormon badan kita, juga sesuai untuk mengurangkan rasa marah atau stress. Ia juga membantu menghasilkan kulit yang cantik dan ceria.

VITAMIN E : mampu memudarkan parut jerawat di wajah dengan berkesan. Selain itu, ia juga dianggap ejen antioksidan dan anti penuaan yang hebat. sangat sesuai untuk mereka yang menghadapi masalh kulit berminyak. silap-silap, orang mesti ingat anda berjalan dengan adik, walhal itu ANAK ANDA!!.

gabungan semua vitamn ini sangat membantu dalam menyelesaikan msalah kulit tidak sekata, masalah parut/bekas jerawa jika diambil secara berterusan. yang pasti, wajah anda lebih “asli” tanpa mekap yang berlebihan yang bukan saja boleh merosakkan kulit tetapi juga takut orang “seram” melihat solekan opera anda itu. dan juga, saper kata suami tak suka anda cantik? mau dia hari-hari nak balik cepat ke rumah semata-mata nak usap pipi anda yang gebu dan licin tu..aawww….

jadi, apa tunggu lagi???? jom dapatkan vitamin kulit cantik ini dengan segera…..hubungi saya :_
sms/whatsapp : 013-7374958
email : admin@damiapitshop.com

atau, jika anda berada di sekitar Kota Tinggi, Johor , saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, JOhor dan anda boleh mendapatkannya terus secara COD dengan saya 🙂

SUPLEMEN UNTUK JANTUNG

download (1)

 

 

Berdasarkan statistik Kementerian Kesihatan, di Malaysia terdapat seramai 141 orang menghidap penyakit jantung koronari bagi setiap 100,000 orang setiap tahun iaitu bersamaan 38,000 kes baru untuk setahun.

Jumlah tersebut menjadikan penyakit jantung sebagai penyumbang kematian terbesar di hospital-hospital kerajaan iaitu 7,597 kematian atau sebanyak 16.54% daripada keseluruhan 45,936 jumlah kematian yang dicatatan pada 2008.

persoalannya selain bersenam, tidak merokok dan menjaga pemakanan, apakah cara terbaik untuk menjaga kesihatan jantung? Dalam jurnal sainstifik- Diabetes and Metabolism yang diterbitkan pada tahun 2002, dua orang penyelidik, Ya-Mei Yu dan Chingmin E. tsai dari Universiti Fu Jen, Taipei bersama dengan rakan penyelidik dari Kolej Perubatan China, Taiwan mendedahkan kajian mereka.

Ujian klinikal dengan suplemen barley grass dilihat berupaya membantu mengurangkan paras kolesterol dan osigen radikal bebas dalam darah bagi pesakit diabetes jenis 2. Dalam kajian tersebut, seramai 36 pesakit diabetis jenis 2 di pilih secara rawak. Setiap hari selama 4 minngu, mereka di beri suplemen barley grass, kombinasi vitamin C dan E atau kombinasi barley grass, vitamin C dan E.

Vitamin C dan E diberikan kerana berdasarkan kajian terdahulu, jika kedua-dua jenis vitamin tersebut diambil bersama mampu meningkatkan fungsi kardiovaskular. Mereka mendapati memberikan suplemen barley grass mengurangkan paras jumlah kolesterol, kolesterol jahat dan oksigen radikal bebas. Barley grass dikesan bertindak sebagai pemakan radikal bebas.

Data juga menunjukkan barley grass apabila diambil bersama vitamin C dan E, lebih effective dalam merendahkan paras radikal bebas berbanding mengambil barley grass atau vitamin shaja. Para penyelidik tersebut membuat kesimpulan, mengambil suplemen barley grass dengan kombinasi vitamin anti oksidatif dipercayai memberikan kesan dan merangsang fungsi kardiowaskular agar lebih sihat.

kajian klinikal yang dilakukan secara berterusan turut menyokong dan meneruskan penemuan pengambilan suplemen barley grass mungkin menurunkan paras kolesterol darah dan radikal bebas.

“bagi individu yang prihatin mengenai kesihatan kardiovaskular, kajian ini menunjukkan mereka dinasihatkan untuk memberikan penekanan kepada diet dengan sumber hijau, terutamanya barley grass organik”, kata Profesor Dr. Richard M.Gold, dari perubatan Oriental Kolej Pacific.

sumber : Majalah Rapi

atas dasar itu, shaklee juga sebagai syarikat yang berpengalaman lebih lima dekad dalam bidang penyelidikan dan pengeluaran produk kesihatan, akan memastikan produknya menepati piawai dan memberikan manfaat kepada penggunanya…anda juga boleh mengmabil vitamin C, vitamin E dan zink dari shaklee sebagai salah satu suplemen dalam menjaga jantung anda.

SUPLEMEN UNTUK JANTUNG

ingin mendapatkan produk hebat ini? hubungi saya segera :-

telefon: 013-7374958

email : admin@damiapitshop.com

atau jika anda berada di sekitar kota tinggi, johor, anda boleh mendapatkannya secara terus dengan saya, Saya adalah pengedar shaklee di kota tinggi, johor.

RAHSIA KULIT SENTIASA CANTIK DENGAN SUPPLEMENT

Ramai wanita sering keliru dan tertanya-tanya, apakah rahsia kulit seseorang itu cantik?..atau, apakah si cantik itu buat?..ambil suntikan ke, amik kolagen ke, jamu ke, rawatan tradisional ke, rawatan moden ke atau rahsia kulit cantik seseorang itu hanya dengan pengambilan supplement atau vitamin?>.

jom kita kenali supplement atau vitamin apa yang menjadi rahsia kulit cantik itu sendiri…

Vitamin A, B, C, D, E dan K mempunyai fungsi yang berbeza dan hanya diperlukan dalam kuantiti yang sedikit sahaja kecuali ketika hamil atau menyusukan anak atau untuk pertumbuhan bayi dan kanak-kanak itu membesar.

Pengambilan vitamin C akan membantu badan menghasilkan lebih banyak kolagen dan mampu menghasilkan kulit yang tegang.  Vitamin C juga dapat mencerahkan kulit dengan ciri-ciri antioksidaannya selain dapat menguatkan sistem imunisasi dalam badan.

Bagi mereka yang memilih pengambilan supplement sebagai rahsia kulit sentiasa cantik,  anda perlu faham keperluan supplement dalam badan anda..menurut Dr. Nurhalina Azlu Minhat dari Timeless dalam majalah RAPI, seorang individu kena faham setiap jenis vitamin dan fungsinya kepada kecantikan.  Rahsia kulit sentiasa cantik dengan supplement adalah salah satu rawatan yang suatu ketika dulu sangat popular.  Menurut beliau lagi, Vitamin A, C dan E adalah bersifat antioksidan.  Dos yang diperlukan adalah secara minimun kerana vitamian A, C dan E baik untuk kulit.

Vitamin C dan E biasanya diambil melalui kaedah pemakanan manakalah Vitamin A pula banyak terdapat dalam produk kecantikan luaaran.  Apabila ia meresap ke dalam wajah maka ia akan meransang penghasilan kokagen dalam kulit namun jika berlebihan ia akan mengundang bahaya kepada wanita terutama yang hamil…ingat ya !!!,,, wanita hamil tidak digalakkan mengambil produk perawatan kulit yang mengandungi vitamin A..

bagi mengelakkan anda terlebih dos atau anda tidak tahu apakah supplement yang sesuai dengan anda, saya syorkan produk ni…INILAH YANG DINAMAKAN KULIT SENTIASA CANTIK DENGAN SUPPLEMENT!!!!

psst…..inginkan produk berkenaan?.boleh hubungi saya…

nama ; Siti Noriza Binti Saleh
fb : http://www.facebook.com/sitinorizasaleh
email : damia_pitshop@yahoo.com
sms/call/whatsapp : 013 7374958

jika anda ingin mendapatkan produk ini secara terus, saya berada di kota Tinggi..ya,,,saya pengedar shaklee di kota tinggi, johor…Boleh COD di bandar Kota tinggi dan kawasan sekitarnya 🙂

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE

VITAMIN E SHAKLEE sekarang sudah ditambah dengan lagi satu ramuan yang pasti buat anda rasa teruja untuk memiliki dan merasa kesan dari pengambilan VITAMIN E…apakah ramua itu?…ia adalah EKSTRAK BIJI ANGGUR ( grape seed )…

 

Jom kita baca kenapa ia menjadi pilihan SHAKLEE :-

 Ekstrak biji anggur adalah satu juzuk tumbuhan semulajadi . Ia adalah bioflavonoid dan menguatkan dan melindungi tisu hidup di dalam badan. Bahagian tumbuhan aktif dalam ekstrak biji anggur dipanggil procyanidins. Ekstrak biji anggur adalah sejenis antioksidan super – ia adalah 20 hingga 50 kali lebih berkesan daripada dikenali antioksidan Vitamin E, Vitamin C dan beta karotena. Terdapat banyak faedah kesihatan daripada ekstrak biji anggur.

 Pengenalan

ekstrak biji anggur adalah produk sisa yang paling biasa dihasilkan oleh jus anggur dan industri anggur. Ini adalah kerana ekstrak biji anggur tidak pergi ke minuman siap. Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai kesihatan meningkatkan bahan-bahan seperti protein, karbohidrat dan lipid (lemak yang sihat).

 Manfaat

ekstrak biji anggur juga dikenali sebagai herba perubatan. Kerana ekstrak biji anggur mengandungi antioksidan, ia boleh digunakan dengan berkesan mengurangkan penyakit gusi, ulser, lebam, artritis dan vaskular (salur darah berkaitan) masalah. Ia telah digunakan untuk merawat alahan selainnya dirawat dengan antihistamin. ekstrak biji anggur juga menguatkan tisu penghubung dalam tulang.

 Kesan antipenuaan

Anggur ekstrak biji mengandungi procyanidins, yang melindungi badan anda daripada penuaan pramatang dengan meningkatkan tahap sel-sel anda vitamin C dan menghapuskan toksin dari badan anda. Procyanidins juga bergandingan dengan kolagen, protein yang paling meluas di dalam badan anda dan elemen utama gusi, kulit, gigi, tisu badan dan rambut. Ikatan ini meningkatkan kesihatan sel-sel kulit dan keanjalan kulit anda, membuat anda kelihatan lebih muda. Procyanidins melindungi badan anda daripada kerosakan matahari, yang juga menghalang anda daripada mengalami penuaan pramatang kulit.

kepentingan

Di samping kesan membuat anda kelihatan lebih muda, procyanidins yang terdapat dalam ekstrak biji anggur membantu memperbaiki penglihatan anda, serta meningkatkan kesihatan arteri anda dan tisu badan (seperti jantung anda) dan fleksibiliti sendi anda. Ia membantu membersihkan kulit anda. Ekstrak Biji Anggur membantu luka untuk sembuh lebih cepat dan lebih teliti. Ia juga menguatkan kapilari dan vena anda, yang meningkatkan sistem peredaran darah anda dan kesihatan jantung anda.

so?…dah faham kenapa ia menjadi ramuan pilihan Shaklee untuk digandingkan dengan vitamin E?..

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hubungi saya :-
call/sms/ whatsapp : 013-7374958 atau
email : damia_pitshop@yahoo.com atau
 add saya di fb ( siti noriza saleh )
yahoo messenger : nuriezam_040806
atau, dapatkannya terus dengan berjumpa dengan saya sekiranya anda berada di sekitar KOTA TINGGI, JOHOR 🙂

untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya 🙂

1 2 3 5