KORANG PENING?

Peninglah kak baca blog akak ni….saya mals nak baca satu2 persatu tentang produk…bolh tak akak terus ke produk apa utk apa….cth saya ni susukan badan…tp nak maintain kurus….saya ni nak susukan anak saya,..tp makin lama, makin penatlah badan…malas lagi….he hehe

jangan takut ye dik, akak pun jenis mls nak baca berjela2 ni….so, baca entry akak seterusnya dan kita tgok pakej apa yg adik nak dan akak akan terus tawarkan pada adik….so, jgn luper follow akak yer……i follow you…..ha h aha ha..

Sebelum tu, akak cter cmne akak leh terbabit ngn shaklee ni..

permulaannyer adalah kerana akak ni jadi semakin penat, lesu, mals dan susu juga mula kurang…..tp akak still nak jaga badan…itu penting dik non….kang asben bising,,,payah kita…

jadinyaer, akak try amik set ¬†utk breastfeeding set…hasilnyer,…aduhai….x smpai seminggu, akak dah dpt hasilnyer…sgt memberangsangkn…..jgn jeles tau…..so, kita tunggu pakej apa yg ada dlm shaklee ini ok….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge